« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
دیدار استاندار با رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها و ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با هدف پیگیری و رفع مشکلات مالی حدود هزار پروژه نیمه تمام استان، با رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سید علی احمدزاده در دیدار با علی عسگری رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها خواستار مساعدت و همکاری این سازمان جهت تخصیص اعتبار به پروژه های نیمه تمام شد.

رایزنی ها برای حل مسائل مالی هزار پروژه نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بالغ بر یک هزار پروژه نیمه تمام در سطح این استان وجود دارد، گفت: اغلب این پروژه ها در گذشته تعطیل بودند اما با شروع به کار دولت سیزدهم فعال شدند و مردم چشم انتظار به سرانجام رسیدن آنها هستند.

وی با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان مردم برای عبور از رودخانه از جره استفاده می کردند و این وسیله باعث قطع انگشتان دست آنها و حتی از بین رفتن جان آنها شده بود،اظهار داشت در حال احداث پل بر روی این رودخانه ها هستیم و مردم این روستا امیدوار به تلاش های دولت آیت الله دکتر رئیسی هستند.

احمدزاده بر استفاده از ظرفیت سازمان هدفمندی یارانه ها برای تکمیل پروژه های راه روستایی تاکید کرد و گفت: شش هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه در استان وجود دارد که از این میزان چهار هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی است که بیشترین راه های استان در بخش روستایی می باشد.

استاندار با اشاره به اینکه به دلیل کوهستانی بودن و شرایط خاص جغرافیایی هزینه ساخت راه در این استان بیشتر از سایر مناطق کشور است، گفت: تامین راه روستاهای با خانوار بالا و ایمن سازی راه های روستایی در دستور کار دولت است و امیدواریم از ظرفیت این سازمان برای تحقق این خواسته دولت بهره مند شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: