« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
مهندس عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای این دوره انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، مهندس عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای این دوره انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.

پیام تبریک مهندس عدل هاشمی پور به مناسبت روز دانشجو

در متن پیام مهندس عدل هاشمی پور آمده است؛

بنام خدا
وقتی حاکمان نالایق و بی اراده، آیندهٔ ملت و کشورمان را به تصمیم تئوریسین های استکبار و سیاستمدارانِ مستبد غرب دادند، تنها ایمان، دوراندیشی و آزادیخواهی جوانان و کمال گرایی دانشگاهیان می توانست که ۱۶ آذرماه ۱۳۳۲ را جاودانه و آرمان خواهی شان را باورمند کند. این فریاد تا بهمن ۱۳۵۷ به دانشگاه و دانشگاهیان تجلی امید داد و درسِ استقلال طلبی آموخت.

در حقیقت، ۱۶ آذر مکتبی شد که علم و شناخت، دادخواهی و خودباوری و مهمتر از همه، اتکاء به ملت و اعتقاد به فرهنگ ایرانی و آموزه های دینی، نگرش جوانان را به ایسم های ایدئولوژیک و نظام های سلطه تغییر داد. وقتی جوان دانشگاهی می تواند حاکمیت ستم پذیر و حاکمانِ ستمگرِ غرب را با اندیشهٔ متعالی، منسوخ تاریخ و صفحهٔ زرین علم و مجاهدت را به نام ملتش ثبت کند، مسلماً ره‌آورد این انقلاب، جهانی خواهد بود و این چنین بود که نظام شکل گرفته از بیداری دانشجویان با شعارِ «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» آغاز، در بینش نسلها پایدار و با دانشگاه، سرفصل نهضت های آزادیخواه و جنبش های تحول گرا، در استمرار فکرهای نو باقی مانده است.

اکنون که چهارمین دههٔ پرشکوه انقلاب اسلامی با رویش های عظیم نخبگان، علما، اندیشمندان و روشنفکرانِ دانشگاهی مدیریت می شود، مایهٔ مسرت و بالندگی است که دانشجویانِ شایستهٔ کهگیلویهٔ بزرگ، سهم افزونی در دستاوردهای علمی، پژوهشی، پزشکی، فنی و صنعتی دارند.

اینجانب ضمن پاسداشت مقام شهدای دانشگاهی، سالروز ۱۶ آذر، تکریم علم و دانش و روز دانشجو را به همه ملت، مردم فهیم کهگیلویهٔ بزرگ، دانشجویان و دانشگاهیان فرهیخته و تحول گرا، تبریک عرض می کنم.

عدل هاشمی پور
۱۶/آذر/۱۴۰۲

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: