« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم؛ موجیم که آسودگی ما عدم ماست...
جمعی از فعالین اجتماعی و مطالبه گران لنده ای با مدیران کل سازمان برنامه و بودجه و آب منطقه ای دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ظهر امروز جمعی از فعالین اجتماعی و مطالبه گران لنده ای با مدیران کل سازمان برنامه و بودجه و آب منطقه ای استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار البرز محمد خانی به نمایندگی از اعضای مطالبه گر به دو پروژه مهم و حیاتی شهرستان لنده اشاره نمود و گفت:تونل آب موگرمون و جاده اصلی لنده به تشان دو خواسته به حق مردم و کم توجهی به آنها ناشی از مظلومیت مطلق این شهرستان است.

وی افزود جاده لنده به تشان علیرغم داشتن کد ماده 23 و ردیف بودجه  و احداث قریب به شش کیلومتر از آن طی یک سال اخیر متوقف گردیده که حقیقنا باعث نارضایتی عمومی و نا امیدی مطلق مردم گردیده که امیدواریم از طریق سازمان برنامه و بودجه این مهم پیگیری و عملیات احداث آن هر چه سریعتر آغاز گردد.

در همین راستا دکتر شاهینی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان این پروژه را ملی دانست و افزود برای اغاز به کار آن از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید .

البرز محمد خانی همچنین احداث تونل آب موگرمون را نیز از مهمترین مطالبات و درخواستهای مردمی دانست و ضمن تشکر از همراهی دکتر مصلح مدیر آب منطقه ای استان خواهان تامین بودجه و فعال نمودن آن را داشت که در همین راستا دکتر مصلح مدیر آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد این پروژه را مطالبه ی به حق مردم دانست و اظهار داشت اهمیت این پروگه به اندازه اهمیت شهرستانی لنده می باشد که در ادامه مدیر کل سازمان برنامه و بودجه نیز به این مهم پرداخت و گفت:برای احقاق حقوق مردم و پاسخ به این مطالبه عمومی بررسیهای لازم را انجام خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: