« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
جهان؛
شهید مجاهد «عباس محمد رعد» فرزند رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان بود که از اوایل جوانی‌اش لباس مقاومت بر تن کرد و بالاخره در جنگ با اسرائیل به شهادت رسید.
منبع: مشرق

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛پس از آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی، مقاومت لبنان در حمایت از غزه از هشتم اکتبر در مرز بین لبنان و سرزمین‌های اشغالی وارد میدان شد که طی این ۴۸ روز بیش از ۷۰ تن از نیروهای مقاومت حزب‌الله لبنان به شهادت رسیدند.

آقازاده لبنانی که در جنگ با اسرائیل به شهادت رسید +عکس
تصویر سمت راست؛ شهید راه قدس «عباس محمد رعد»

بامداد روز گذشته (۲۳ نوامبر) بر اثر حمله تجاوزکارانه رژیم موقت صهیونیستی به جنوب لبنان، ۵ تن از نیروهای حزب‌الله به شهادت رسیدند که جنبش مقاومت اسلامی لبنان شهادت پنج عضو خود از جمله عباس محمد رعد، خلیل جواد شحیمی، أحمد حسن مصطفی، محمد حسن أحمد شری، بسام علی کنجو در حمله تروریستی صهیونیست‌ها به ساختمانی در «بیت یاحون» را اعلام کرد.

آقازاده لبنانی که در جنگ با اسرائیل به شهادت رسید +عکس
شهید «عباس محمد رعد»

در میان این «شهدای راه قدس» حزب‌الله لبنان، نام شهید مجاهد «عباس محمد رعد» فرزند رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان دیده می‌شد؛ شهید مجاهدی که از جمله آقازاده‌های لبنانی بود و از اوایل جوانی‌اش لباس مقاومت بر تن کرد و بالاخره در جنگ با اسرائیل به شهادت رسید.

آقازاده لبنانی که در جنگ با اسرائیل به شهادت رسید +عکس
«محمد رعد» با شالی که مزین به تصویر فرزند شهیدش است

یکی از نکات قابل توجه در جریان شهادت این آقازاده لبنانی است که «محمد رعد» بعد از شنیدن خبر شهادت فرزندش در جمع خبرنگاران و در حالی که دوربین‌ها این لحظه را ثبت می‌کردند، گفت: «مبارک باشد به سید مقاومت سیدحسن نصرالله که به ما آموخت پدران شهدا باید صبور، قوی و در مسیر جهاد و مقاومت ثابت قدم باشند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: