« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
جهان؛
یک رسانه عبری زبان از بروز اختلاف نظر بین ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در رابطه با نحوه پیشبرد جنگ علیه غزه پرده برداشت.
منبع: تسنیم

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفروزنامه یدیعوت آحارانوت در شماره امروز یک شنبه خود اعلام کرد، ایالات متحده سعی دارد تا شرایط را در نوار غزه تسهیل کند اما این اقدامات از منظر تل‌آویو زیان آور بوده و می‌تواند فرصت ضربه زدن هر چه بیشتر را به فلسطینیان در غزه از بین ببرد.

رسانه عبری: اختلاف بین واشنگتن و تل‌آویو بالا گرفته است

این روزنامه عبری زبان در ادامه نوشت: کابینه نتانیاهو از از منظر حاضر به تسلیم شدن در مقابل فشارهای آمریکایی نبوده و همچنان در مقابل فشارهای آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده سرکشی می‌کند.

آحارانوت همچنین ادعا کرد که دولت واشنگتن در تحلیل خود از شرایط خاورمیانه دچار اشتباه شده است، زیرا تصور می‌کند که از طریق اعلام آتش بس بشر دوستانه خواهد توانست موقعیت خود را در منطقه بهبود ببخشد.

این روزنامه اعلام کرد، احتمال آن که آمریکایی‌ها گفته‌های خود را عملی کنند بسیار زیاد است از اینرو مسئولین اسرائیلی باید حملات خود را علیه نوار غزه تشدید ببخشند تا حداکثر دست آوردها را پیش از تحمل آتش بس بر تل‌آویو به دست آورند.

به اعتقاد این رسانه صهیونیست: اهداف آمریکا و اسرائیل در جنگ غزه از یک دیگر جدا شده اند، زیرا دولت بایدن منافع خاص به خود را در این جنگ دنبال کرده و آنتونی بلینکن وزیر خارجه و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا اهداف راهبردی دیگری هم در کنار شکست دادن حماس در غزه دنبال می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: