« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لنده انجام شد؛
جمعی از کودکان لنده ای با خواهران و برادران کودک خود در فلسطین ابراز همدردی و جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،صبح امروز ۲۲ مهرماه ۱۴۰۲ و با توجه به وقایع اخیر در نوار غزه جمعی از کودکان لنده ای با خواهران و برادران کودک خود در فلسطین ابراز همدردی و جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

در این برنامه که با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد جمعی از مسولین و خانوادهای این نونهالان حضور داشته اند.

سکینه عسکری مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لنده در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ما گفت:رژیم اشغالگر قدس سالهاست که سیاست مخرب وگسترده ای را علیه کودکان ونوجوانان فلسطینی آغازکرده وعلاوه برتخریب مدارس ، دانشگاهها ، اماکن تفریحی ، رفاهی و ورزشی ، با بازداشت ، قتل وشکنجه کودکان ونوجوانان فلسطینی به بهانه های  واهی ، آنان را در خطر جدی قرارداده است .

وی افزود : امروزبزرگترین جرم این کودکان و نوجوانان تولد درسرزمین مادری خود است ومتاسفانه رژیم صهیونیستی درقبال سکوت مجامع بین المللی هر روز صفحات ننگین تاریخ جنایات خودرا قطورترمی کند .

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: