« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
بخشدار موگرمون :
طی مراسمی با حضور بخشدار موگرمون، نماینده هیئت نطارت بر انتخابات و نماینده ثبت احوال و تعدادی از معتمدین بخش موگرمون، اعضای هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، بخشدار موگرمون در ابتدای آیین، ضمن گرامیداشت سالروزشهادت شهید پوزن از شهدای بخش موگرمون و اولین شهید شهرستان گفت: همه ما باید در پاسداشت خون شهیدان تمام تلاش خود را به کار ببندیم و برگزاری هر چه باشکوه تر و سالم انتخابات در محیطی آرام یکی از این تلاشهاست.

اعضای هیأت اجرایی انتخابات مجلس در در بخش موگرمون انتخاب شدند

محمدظاهر آخش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حضور مردم در انتخابات کشور را بیمه می کند، افزود: باید در برگزاری انتخابات بر اساس چهار شاخص راهبردی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی)، تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت انتخابات به صورت حداکثری باشد و باعث مایوس شدن دشمن و افزایش اعتماد عمومی مردم گردد.

آخش با اشاره به اینکه انتخابات حق الناس است و ضمن تشریح ساز و کار انتخابات گفت: از تمام اعضای هیئت اجرایی میخواهیم که طبق قانون از هرگونه جانبداری و اظهارنظر سیاسی له یا علیه کاندیدای انتخابات پرهیز کنند و بار مسئولیت اجرای انتخابات را با بی طرفی محض و رعایت قانون بر دوش بکشند.

در پایان این جلسه و با حضور معتمدین و با نظارت هیئت نظارت بر انتخابات افراد اصلی و علی البدل مشخص شدند:

اعضای اصلی:

۱- محمد رحمانی آبرزگه
۲- امیر علی احمدی
۳- سیف اله نعمتی پور
۴- سید عنایت اله سیروس
۵- روح اله عصمتی
۶- نیما پرچم
۷- مهدی مطهری
۸- ایمان روزخوش

اعضای علی البدل:

۱- حیدر فتحی نژاد
۲- پیمان کلالی تراب
۳- محمدحسین شریفی
۴- خسرو اردشیر نژاد
۵- محمد ایزدی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: