« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
مسئول بازرسی آرد و نان جهاد کشاورزی خبر داد:
نانوایی های کهگیلویه و بویراحمد روزانه در سه شیفت و ساعت معین باید نان پخت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ؛مسئول بازرسی آرد و نان جهاد کشاورزی یاسوج گفت: در سه ماه امسال در سه شیفت صبح، ظهر و عصر ۶ هزار و ۳۰۰ مورد بازدید از نانوایی ها انجام شد که ۷۲ پرونده تخلف این صنف به تعزیرات حکومتی ارسال شد .

ساعت کار نانوایان در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

بخشی با بیان اینکه بیشتر نانوایی ها از نحوه کارکرد سامانه نانی نو اطلاع نداشتند، افزود: متاسفانه تعدادی از سهمیه آرد آنها قطع شده و پیگیری برای رفع مشکل آنها ادامه دارد.

مسئول اتحادیه آرد و نان اتاق اصناف یاسوج نیز گفت: ساعت فعالیت نانوایی ها در سه شیفت ۵ و ۳۰ دقیقه تا ۸ صبح / ۱۰ و ۳۰ تا ۱۲ و ۳۰  ظهر و ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ شب است .

آقایی افزود: این ساعت از ۲۷ خرداد به نانوایی ها اعلام شده و واحدهایی که این قانون را رعایت نکنند متخلف هستند و با آنان برخورد می شود.

وی ادامه داد: به صورت روزانه بازدید از نانوایی ها انجام و اگر خلافی مشاهده شدسهمیه آرد آنها کاهش می يابد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
0
0
باسلام امروزه دیه هرکس خودش قانون تعین میکنه نانوایی در بلهزار نرسیده به پمپ بنزین خودش خودمختار هرجور میل داره پخت میکنه شبا تا ساعت ۱۲ظهر هم تعطیل نمیکنه همش کارش اذیت کردن مردمه با دستگاه های اوراقی که داره کسی نیست نظارت کنه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: