« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
مدیر جهاد کشاورزی بهمئی خبر داد:
"برنامه ویژه مدیریت جهاد کشاورزی برای بازرسی بازار"

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر جهاد کشاورزی بهمئی"برنامه ویژه مدیریت جهاد کشاورزی برای بازرسی بازار"را تشریح کرد.

گشت بازرسان جهاد کشاورزی بهمئی و جریمه ۸ واحد نانوایی در تایم صبح

مهندس زکی نژاد مدیر جهاد کشاورزی بیان داشت ؛
با جدیت تمام و با هدف مدیریت بازار و ایجاد نظمی خاص در صنوف مختلف برای پیشگیری و یا جلوگیری از تخلفات مختلف بازار و جلب رضایت مردم ، برنامه ای ویژه برای بازرسی بازار طراحی شد .

دبیر تنظیم بازار ادامه دادند ؛ در راستای تنظیم بازار جلسه ای با حضور همکارانم در محل مدیریت جهادکشاورزی برگزار شد که در این جلسه با افزایش بازرسان بازار به ۵ نفر برنامه ای طراحی شد که علاوه بر گشت های مشترک ستاد تنظیم بازار ، بازرسان مجموعه جهاد کشاورزی در سه تایم صبح ، ظهر و عصر در تمامی ایام هفته با کمک بسیج اصناف و مجموعه نیروی انتظامی از واحدهای مختلف بازار بازرسی خواهند کرد .
زکی نژاد در ادامه افزودند ؛ امروز شنبه نهم اردیبشهت در تایم صبح از نانوایی های شهر لیکک بازرسی شده که در نتیجه این بازرسی برای ۸ واحد نانوایی بدلیل عدم رعایت دقیق تایم کاری و تعطیلی غیرمجاز گزارش تخلف ثبت شده و پرونده آنها به اداره تعزیرات ارسال خواهد شد. 

زکی نژاد بیان داشت ؛ در جلسات پیشین کمیسیون آرد و نان شهرستان مصوب شده نانوایی هایی که در یک مورد تخلف ۵ بار جریمه شوند برای آنها ابطال مجوز فعالیت اعمال خواهد شد .

مدیر جهاد کشاورزی افزودند ؛ با توجه به اینکه افراد زیادی در شهر و روستاها متقاضی احداث نانوایی هستند به واحدهای متخلف هشدار خواهم داد در صورت عدم رعایت قوانین صنف خبازان و تعدد تخلفات مصوبه ذکر شده را در اسرع وقت اعمال کرده و با در نظر گرفتن شرایط خاص متقاضیان جدید را جایگزین خواهیم کرد . و قطعا چنین مصوبه ای را برای تمامی اصناف تحت نظارت خود اعمال خواهیم کرد .

زکی نژاد در پایان بیان داشت ؛ از همه شهروندان و و روستائيان خواهشمندم در صورت مشاهده هر نوع تخلفی از جمله " گرانفروشی ، عدم درج قیمت در همه صنوف ، عدم رعایت وزن چانه و عدم کیفیت مناسب نان ، عدم رعایت دقیق تایم کاری نانوایی ها و تعطیلی غیرمجاز آنها ، عدم رعایت بهداشت و سایر موارد دیگر به صورت تلفنی و یا پیامک بازرسان این مجموعه را اطلاع دهند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: