« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس اداره جمعیت هلال احمر لنده از اجرای چندین عملیات امداد و نجات  طی دو روز گذشته در این شهرستان لنده  خبر داد و گفت: در طی 2 روز گذشته امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان لنده چندین خانواده گرفتار در برف و حادثه‌دیده را نجات دادند.

عیسی محتشم اظهار داشت: در پی تماس تلفنی اداره راهداری شهرستان گچساران با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گرفتار شدن چند خانواده از شهرستان گچساران در ارتفاعات 3هزار متری کوه سیاه لنده در منطقه کمین گاه مشرف بر دیشموک در شهرستان کهگیلویه در حالی که نیروهای امدادو نجات در منطقه در حال امداد رسانی به چند خانواده بودند در ساعت 23شب گذشته نیز پس از نجات چندین خانواده دوباره به محل ابلاغی اعزام شدند.

رئیس هلال‌احمر شهرستان لنده گفت: باتوجه‌به تأکید مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان نیروهای امداد و نجات به منطقه کمین گاه بعد از کمپ شرکت نفت که بیشترین حجم برف را با بیش از ۲ متر برف داشت اعزام شدند.

وی افزود: گروه‌های امدادی پس از لایه روبی برف و بازگشایی مسیر تردد خودروهای در ساعات ۱ تا ۲ بامداد امروز در سرمای بالای ۵ درجه سانتی‌گراد چندین خانواده گرفتار در برف را با کشیدن خودروها از برف نجات دادند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان لنده با بیان اینکه در مجموع این عملیات 4 خانم و 16 اقا و 3 بیمار 4 خودرو از خدمات امدادی، درمانی و تغذیه ای بهر مند شده اند گفت:افرادی که خدمات دریاغت کرده اند از شهرستانهای بهبهان، بهمئی، گچساران و شهر قلعه رئیسی بودند

گفتنی است در تمام این مراحل امدادی رئیس جمعیت هلال در میدان و از نزدیک با همکاران امدادگر خود و دوشادوش مردم، صحنه امداد را مدیریت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: