« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
این میزگردها به موسسه آرازتکاوران ویرا و با همکاری شرکت شمها با حضور جمعی از متخصصین حوزه آموزش برگزار خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛این میزگردها به موسسه آرازتکاوران ویرا و با همکاری شرکت شمها با حضور جمعی از متخصصین حوزه آموزش برگزار خواهد شد .

سلسله میزگردهای بررسی تاثیر فضای مجازی بر روش تدریس معلمان برگزار می شود

در این میزگردها سلمان مهدوی"دبیرمیزگرد ، خبرنگار فرهنگی "، خانم روحی بقایی"معلم و پژوهشگر فرهنگی "، دکتر رضاکبیری"پژوهشگر و فعال آموزشی"، سعید غفاری"پژوهشگر ارتباطات "و سایر اساتید مدعو به اظهار نظر در مورد موضوع میزگرد می پردازند .

در این خصوص سلمان مهدوی دبیر میزگرد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار امیدواری کرد که با توجه به شرایط حال حاضر و نیاز به فرهنگسازی و آموزش زندگی در شرایط کنونی و همزیستی با فضای مجازی ، در نظر داریم این سلسله میزگردها را در استانهای مختلف برگزار کنیم .

مهدوی در پایان از حمایتهای دکتر علیرضا سلمانیان ریاست موسسه بین المللی آرازتکاوران ویرا و مهندس سرحدی مدیرعامل شرکت شمها تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد بتوانیم با برگزاری این سلسله میزگردها گامی کوچک در فرهنگسازی برداریم .

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضاکبیری یگانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
0
0
باسلام
ازبرگزارکنندگان این گردهم آیی کمال تشکر رادارم ،امیدوارم این سلسله مباحث کارشناسی منجربه راه حل هایی برای فضای آموزشی قراربگیرد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: