« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
در خطبه های نماز جمعه عنوان شد:
امام جمعه دیشموک: سپاه پاسداران نهادی انقلابی ، جان بر کف و ولایت پذیر است که نقشه های شیطانی سلطه گران را خنثی میکند و خطرات را از کشور دور میکنند .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت:سیاست راهبردی اقتصاد کشور دلار زدایی است بدین معنی که کشور ما باکشورهایی معامله کند که با پول خودشان معامله کنند تا در معاملات مابین دلار ملاک نباشد برای شکستن تابوی دلار بایدهرکشور با پول خودش معامله کند که این کار باعث افت دلار خواهد شد .

امام جمعه دیشموک:دولت به مسئله تورم قیمت خودرو ورود کند

امام جمعه دیشموک با تبریک عید سعید فطر گفتند:فردا اول شوال و روز عید است مولا علی (ع )در خطبه عید فطر فرمودند:امروز ،روز مسابقه و امتحان است کسانیکه کار درست انجام دادند و از فرصتهای پیش رو استفاده مفید کردند جایزه میگیرند و جایزه آنها بهشت است وکسانیکه جا مانده اند ونتوانسته اند خوب استفاده کنند جایگاه آنها جهنم است .محسنون ثواب میبرند و گناهکاران ضرر میکنند وخسران میبینند.

حجه الاسلام راوند در ادامه گفتند:دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره )است.سپاه پاسداران نهادی انقلابی ، جان بر کف و ولایت پذیر است که نقشه های شیطانی سلطه گران را خنثی میکند و خطرات را از کشور دور میکنند .

ایشان نقش سپاه در عمران و آبادنی کشور را خیلی خوب توصیف کردند و گفتند: خدمات سپاه در کشور در حوزه عمران و آبادانی کشور زبانزد عام و خاص است و همانگونه که میبینید سپاه فتح استان و تیپ ۴٨فتح استان نگاه ویژه ای به منطقه ما دارند و در حوزه راه و جاده کمکهای شایانی به منطقه میکنند که ما از سپاه مقتدر و قهرمان تشکر می کنیم .

ایشان با بیان اینکه پنجم اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس است افزودند: در بازبینی حادثه طبس بیش از هر زمان انسان قدرت خداوند را میبیند که این از وعده های قرآن است که پیروزی مومنین قطعی است و تدبیر خداوند بالاتر از وعدهای دیگران است.

حجت الاسلام راوند در ادامه گفتند:بیش از چهل است که دشمنان علیه ایران و انقلاب توطئه میکند اما به حول و قوه الهی نایود شده اند.

دولت به مسئله تورم قیمت خودرو ورود کند و جلوی بی عدالتی را بگیرد.

ایشان با گلایه از تورم بالای قیمت خودرو گفتند: از طرف مقام معظم رهبری شعار سال مهار تورم نامگذاری شد ولی قیمت خودرو بالای٣۰تا٧۰درصدافزایش داسته است که این مهم نارضایتی مردم را به دنبال دارد و این شرکت ها شعار سال رهبری را نادیده گرفته اند و زیر پا گذاشته اند بنابراین از دولت محترم انتظار داریم که به این موضوع ورود کنند و جلوی این همه بی عدالتی را بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: