« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خوب انجام شد:
کوهنوردان شهرستان بهمئی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خوب به قله دژکوه صعود نمودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛رئیس هیات کوهنوردی شهرستان بهمئی با بیان اینکه :شهدا سند افتخار این مهین هستند ،هدف از انجام این صعود زمستانه را در درجه اول گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز به خصوص شهیدان خوب عنوان کرد.

صعود کوهنوردان بهمئی به قله دژکوه /تصاویر

وی گفت : کوهنوردان منتخب و دوره دیده شهرستان بایستی در تمامی فصول سال آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند تا در شرایط خاص بتوانند به درستی و کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات جست و جو، امداد و نجات را آغاز کنند و بهترین نتیجه را کسب کنند .

صعود کوهنوردان بهمئی به قله دژکوه /تصاویر

علی الماسی ادامه داد : هیات کوهنوردی بهمئی با برگزاری منظم کلاس ها و دوره های پیشرفته کوهنوردی و همچنین انجام صعودهای زمستانه و در شرایط سخت و دشوار تکنیک ها و فنون واکنش سریع، جست و جو، امداد، نجات در کوهستان را تمرین می کنند.

صعود کوهنوردان بهمئی به قله دژکوه /تصاویر

قلعه دژکوه روستایی است در دهستان طیبی گرمسیری از توابع بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه و زادگاه زنده یاد شاعر و هنرمند کشورمان حسین پناهی است که به واسطه ارتفاعش از سطح زمین آن را به این اسم نامگذاری کرده اند.

عکس و گزارش از سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: