« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی عنوان کرد:
پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان بهمئی اعلام کرد به منظور برقراری نظم و امنیت ترافیکی درایام نوروز به صورت شبانه روزی درخدمت مردم خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی با تبریک سال نو واعیاد شعبانیه خصوصا نیمه شعبان وآرزوی صحت وسلامتی افزود ، خبر خوشی را برجا مانده از سال 1400 برای مردم بهمئی اعلام کرد و از رانندگان خواست با عمل به توصیه های پلیس این خوشی را بار دیگر به همشهریان هدیه کنند.


سروان سید علی نقی فخرایی منش گفت: پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان بهمئی به منظور برقراری نظم و امنیت ترافیکی درایام نوروز به صورت شبانه روزی درخدمت مردم است.

وی افزود: امیدواریم که امسال هم بتوانیم باتلاش مضاعف و همراهی مردم و رانندگان عزیز همانند سال گذشته سالی بدون فوتی ناشی از تصادفات رانندگی را پشت سر بگذرانیم.

 رئیس پلیس راهور شهرستان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه درصد زیادی از تصادفات به مربوط رانندگانی است که قوانیین ومقررات راهنمایی ورانندگی را رعایت نمیکنندوتخلفاتی مثل سرعت غیر مجاز. عدم توجه به جلو. خستگی وخواب آلودگی. تلفن همراه. سبقت غیرمجازوعدم استفاده از کلاه ایمنی خصوصا در ایام نوروز باعث به وقوع پیوستن این تصادفات شده لذا خواهشی که از رانندگان عزیز داریم اینکه با خادمان خود در پلیس راهنمایی ورانندگی همکاری لازم را بعمل آورده واز تخلغات حادثه ساز جدا پرهیز نمایند.

فخرایی منش در پایان گفت: از شهروندان تقاضا داریم از سفر های غیرضرور پرهیز کنند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: