« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
رییس پلیس راهور شهرستان لنده خبر داد:
رییس پلیس راهور شهرستان لنده از اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛سروان جمشید آبادی گفت: ماموران پلیس راهور بامشارکت کلیه واحد های انتظامی شهرستان لنده در جریان اجرای این طرح، وسیله نقلیه موتورسوارانی که اقدام به حرکت خلاف در معابر، تردد در پیاده روها، مخدوش کردن و پوشاندن پلاک، لایی کشیدن و تک چرخ، ایجاد آلودگی‌های صوتی و صدا‌های ناهنجار می‌کنند را توقیف و راهی پارکینگ می‌کنند.


 رییس پلیس راهور شهرستان لنده اظهار داشت: حرکت با موتورسیکلت‌های بدون پلاک، رانندگی بدون گواهینامه، انجام حرکات مخاطره آمیز، ورود به داخل پیاده روها و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، همراه نداشتن مدرک هویتی و بیمه نامه هم از دیگر مصادیق تخلف های، مشمول برخورد قانونی به شمار می روند.


او گفت: جامعه هدف پلیس در این طرح، جوانان و نوجوانان هستند که اغلب بدون داشتن گواهینامه اقدام به رانندگی و انجام حرکات مخاطره آمیز نظیر تک چرخ، لایی کشیدن، عبور از پیاده رو، عبور از چراغ قرمز و خلاف جهت خودرو‌ها می‌کنند.


سروان آبادی ادامه داد: پلیس در اجرای این طرح هیچ مخالفتی با فعالیت موتورسیکلت سواران ندارد و ما حامی این افراد هستیم و قطعا از موتورسیکلت سواران قانون مند حمایت خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: