« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
در جلسه کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر 1400 بویراحمد عنوان شد:
جلسه کارگروه تعمیر و تجهیزمدارس پروژه مهر ۱۴۰۰ با حضور معاونت پرورشی اداره شهرستان بویراحمد وکارشناسان این کارگروه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛جلسه کارگروه تعمیر و تجهیزمدارس پروژه مهر ۱۴۰۰ با حضور معاونت پرورشی اداره شهرستان بویراحمد وکارشناسان این کارگروه برگزار شد.


موسوی ارشد معاونت پرورشی شهرستان بویراحمد در این جلسه که بارعایت پروتکل های بهداشتی در یاسوج برگزارشد پس از تجزیه و تحلیل های کارشناسان کارگروه تجهیز و تعمیر پروژه مهر بیان کرد: یکی از ساحت های سند بنیادین ساحت هنر و زیبایی زیست محیطی است، یکی از ارکان های مهم پروژه مهر توسعه و تجهیز زیست محیطی بوده، که یکی از عوامل انگیزشی دانش آموزان است و سبب پویایی ذهن دانش آموز و نشاط وی می شود.

معاونت پرورشی اداره شهرستان بویراحمد اظهار کرد: اگر بخواهیم سرلوحه علم و تربیت را معنا کنیم شوق روح افزا وبا طراوت به دانش آموز است، همچنین یکی از بحث هایی که یادگیری را لذت بخش می کند محیط است که باید با هم و همراه با عمل ۵۰۰ مدرسه بویراحمد را سرشار از نشاط وامید کنیم.

وی در خصوص مدارس استثنایی تصریح کرد: مدارس استثنایی نیاز به مساعدت بیشتری دارند، باید با همکاری حسابداری صندلی ها وسایر وسایل مدارس را مرمت کنیم.


موسوی ارشد درخصوص توزیع کتب درسی اشاره کرد و گفت: کتاب های دانش آموزان ابتدایی از ۱۵ شهریور توزیع می شود و در خصوص وسایل ورزشی نیز ۲۰ میلیون تومان خرید داشته ایم که نسبت به سال های گذشته متاسفانه کم شده است، این وسایل ورزشی در روز ۱۶ شهریور در میان دانش آموزان نیازمند شهرستان بویراحمدتوزیع خواهد شد.

معاونت پرورشی شهرستان بویراحمد در ادامه گفت:  درطرح حیاط پویا بالغ بر ۵۰ میلیون صرف مدارس پویا شد چرا که زیبایی بصری یکی از عوامل انگیزه دانش آموزان است؛ اگر ما بتوانیم مدارس شهر را زیبا کنیم امروز در هرکلاس  تراکم بالای  دانش آموزان را  خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: یکی از شاخص های توزیع اعتبار، سرانه جمعیت است،همچنین بازدید میدانی از مدارس انجام شده و سرویس های بهداشتی به ویژه امسال که مدارس حضوری است و در شرایط کرونایی هستیم همه تجهیزات بهداشتی باید فراهم شده و فاصله گذاری اجتماعی و توزیع ماسک وسایر مراحل بهداشتی انجام شود.


معاونت پرورشی شهرستان بویراحمد بیان کرد: ۵۰ تا ۶۰ درصد مدارس غیر انتفاعی استاندارد نیستند و فضای فیزیکی خوبی برای امر تعلیم و تربیت ندارند.

موسوی ارشد گفت: در حوزه بلهزار، خیابان انقلاب، ۴۰۰ دانش آموز داریم که در منزل مسکونی هستند که بر سبیل ضرورت داریم از آن استفاده می کنیم، ۸ مدرسه استیجاری فقط  درحوزه شهر داریم که با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم؛ در روستای نره گاه فضای آموزشی نداریم، همچنین در محدوده روستای جدول غوره مدرسه استیجاری داریم که آموزش پرورش توان وام دادن را ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: