« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رشد 200 درصدی سقف اعتبارات این استان در سال جاری و در همه فصول، یک رکورد بی سابقه است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، حسین در دیدار با آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر اظهار داشت: ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی شهر زلزله زده سی سخت اختصاص یافت و این اعتبار در حوزه زیر ساخت هزینه می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به منظور رشد بهتری در حوزه عمران و توسعه زیرساخت های مناطق مختلف استان، به دنبال جذب اعتبار از محل های مختلف هستیم.

وی استان کهگیلویه و بویراحمد را دارای قابلیت های بالا دانست و اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد جای پیشرفت و توسعه همه جانبه دارد.

کلانتری با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده ۲ محموله واکسن خارج از سهمیه به استان اختصاص یافت از ورود محموله ۲۰ هزار دز واکسن ۲ هفته پیش به استان خبر داد و متذکر شد: دیروز نیز محموله ۳۰ هزار دز واکسن در استان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

وی خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی از سوی مردم شد و ابراز امیدواری کرد: مردم از حضور گسترده در مراسم های تشییع خودداری کنند.

کلانتری با بیان اینکه حفظ سلامت مردم دغدغه جدی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و وزیر کشور است، افزود: مسئولان کشوری به صورت مرتب از مرکز و با حساسیت این مهم را پیگیری می کنند.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: