« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
همزمان با گرامیداشت هفته معلم:
به مناسبت هفته معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده به همراه جمعی از همکارانشان با رئیس آموزش و پرورش و همکاران اداری دیدار و روز معلم را به آنها تبریک گفتند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ظهر امروز به مناسبت هفته معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده به همراه جمعی از همکارانشان با رئیس آموزش و پرورش و همکاران اداری دیدار و روز معلم را به آنها تبریک گفتند.


برای پیشرفت یک جامعه باید به آموزش و پرورش نگاه ویژه داشته باشیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنده در این ملاقات ضمن تبریک هفته معلم از زحمات و تلاش‌های این مجموعه در ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ روح الله ویسی اظهار داشت: برای پیشرفت یک جامعه باید به آموزش و پرورش نگاه ویژه داشته باشیم که ضروری است  این نگاه در همه ی ادارات  تقویت گردد.

وی  تکریم مقام شامخ معلمان را وظیفه‌ای همگانی عنوان کرد و اظهار داشت:معلم با کار خود مروج روشنایی و دانایی در کشور است و همگی باید بکوشیم تکریم مقام والای معلمان را در جامعه نهادینه کنیم.


امنیت و سلامت بزرگترین سرمایه کشور هستند

در ادامه رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده با اشاره به تعامل خوب و سازنده اموزش و پرورش با سپاه ؛ امنیت و سلامت را بزرگترین سرمایه کشور دانست و گفت: در سایه وجود سپاه پاسداران و مدافعان سلامت امروز کشور ایران حرفی برای گفتن در دنیا را دارد.

دکتر علی جاویدان با اشاره به خدمات جامعه فرهنگی و خصوصا اقدامات جهادی آنها  در ایام کرونا گفت:آینده روشن هر کشور در گرو تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص است و این معلمان هستند که با روح تعهد به انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان تربیت چنین نسلی را فراهم می‌سازند.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای هدیه ای از رئیس آموزش و پرورش این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: