« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
امام جمعه عجب شیر در گفتگو با آوای رودکوف :
امام جمعه عجب شیر در گفتگو با خبرنگار اوای رودکوف گفت:هراندازه آمار شرکت کنندگان در انتخابات کم باشد خوشحالی و گستاخی دشمنان را درپی دارد.....
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجت‌الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر، در گفت‌وگو با خبرنگار آوای رودکوف، اظهارکرد: باید رأی بدهیم، چون باید به سرنوشت خودمان رسیدگی کنیم. اسلام این حق را به مسلمانان داده است که برای تعیین سرنوشت خود رأی بدهید. رأی دادن وظیفه و تکلیف دینی است و باید مطیع دستورات الهی باشیم. رأی دادن در درجه اول تقویت نظام است و در مرحله بعدی رأی به رییس جمهور منتخب محسوب می شود و به طوکلی مردم باید در حفظ نظام و انقلاب نقش آفرینی نمایند.

وی، ضمن بازگونمودن لزوم آگاهی یافتن مردم برای شرکت در انتخابات افزود: مردم می توانند آگاهی پیدا کند و تحقیق و بررسی نمایند. در صدا و سیما و رسانه ها باید روشنگری شود.
شربیانی، سرنوشت ملت را وابسته به انتخابات دانست و ادامه داد: ملت باید بدانند که سرنوشتشان وابسته به انتخابات است. باید احساس تکلیف نماییم و در انتخابات حاضرشویم. تمام کسانی که در جامعه نفوذ دارند، می توانند وارد میدان شده و مردم را به حضور در انتخابات اگاهی دهند.

امام جمعه عجب شیر، یادآورشد: در کشورمان احزاب جایگاهی ندارند. احراب تاحدودی تاثیردارند و می توانند ایفاگر نقشی باشند و در پرشورنمودن انتخابات و کشاندن مردم به صحنه و ترغیب و تشویق مردم به رأی دادن اثرگذار تلقی می شوند.

وی، بااشاره به ضرورت رنگ خدایی داشتن فعالیت مسلمانان افزود: چون مسلمان هستیم و پیرو اهل بیت محسوب می شویم باید فعالیت هایمان رنگ خدایی داشته باشد. باید در همه کارها اخلاق اسلامی رعایت شود و در تأیید و تبلیغ کاندیداها رعایت اخلاق ضروری است و باید از بدگویی و تهمت و خُرد نمودن شخصیت رقیبان برحذر باشند و به طورکلی هم کاندیداها و هم طرفداران کاندیداها اخلاق اسلامی را رعایت ایند.

امام جمعه عجب شیر، از ناامیدشدن دشمنان درپی حضور چشمگیر در انتخابات گفت و تاکیدکرد: هراندازه آمار شرکت کنندگان در انتخابات چشمگیر باشد، دشمنان دین و کشورمان ناامید می شود و هر اندازه کم باشد خوشحالی و امیدوارشدن و گستاخ دشمنان را درپی داردو باید بدانیم که حضور پُررنگ در انتخابات موجب خنثی نمودن توطئه های دشمنان می شود.

گفت و گو: امیرمسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: