« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰
حسین ستوده معاون فرماندار بهمئی براجرای طرح های نیمه تمام و آماده نمودن مقدمات سفرهئیت دولت به این شهرستان تاکیدنمود.

اوای دنا:در نشستی درشهرستان بهمئی،براجرای طرح های نیمه تمام و آماده نمودن مقدمات سفرهیئت دولت به این شهرستان تاکیدشد.

«معاون فرماندار بهمیئ»در این نشست که در سالن کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرلیکک برگزار شدبه سفر پیش روی هیئت دولت به استان اشاره کرد وگفت:مهمترین گام اساسی در زمینه بررسی مشکلات ،توزیع منابع و اعتبارات است که مدیران بایدبا توجه به سهم هشت در صدی شهرستان در توزیع اعتبارات نسبت به ارائه مشکلات و نیازمندی های موجود اقدام نمایند.

«آقای حسین ستوده» با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت سرشماری نفوس ومسکن در پیشرفت کشور خواستار همکاری هرچه بیشتر مردم و مسئولان با ماموران وعوامل اجرائی سرشماری نفوس ومسکن شد.

«سرپرست صندوق بیمه روستائیان و عشایر استان»هم در این نشست با بیان اینکه اولین حکم مستمری واقدامات اجرائی صندوق بیمه روستائیان و عشایر، صبح امروز در بخش ممبی بهمئی و به خانواده روستایی عشایری اهداء گردید از روستائیان وعشایر نشینان خواست تا در اسرع وقت به عضویت این صندوق بپیوندند.

«آقای کریمی» مستمری بازنشستگی،مستمری از کار افتادگی، مستمری بازماندگان،احتساب سابقه و انتقال سابقه رااز مزایای این طرح برشمرد و افزود:تاکنون هفت هزار خانوار در استان و ششصد وچهل وپنج خانوار در شهرستان بهمئی از طریق بیمه روستایی و عشایری بیمه شدند.

همکاری دهیاران و شوراهها با ماموران سرشماری در اجرای هرچه بهتر سرشماری نفوس ومسکن،اعلام مشکلات و موانع طرح های عمرانی به فرمانداری تا قبل از سفر هیئت دولت،مهیا نمودن امکانات و فضاههای لازم برای استقبال از هیئت دولت و تکمیل وبهره برداری از طرح های نیمه تمام از مهمترین مصوبات این نشست بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: