« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
با حضور مدیر کل ورزش و جوانان انجام شد:
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان لنده افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوفاز لنده ؛ ظهر امروز پنج شنبه باهدف افزایش سرانه ورزشی و تحرک و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین جوانان و نوجوانان و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ فرماندار ؛ نماینده  نهاد آبادانی و پیشرفت لنده و جمعی از مسولان شهرستانی دو زمین چمن مصنوعی در روستاهای مال ملا و مالشیخ شهرستان لنده افتتاح شد.

به گفته سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد پروژه چمن مصنوعی روستای مال ملا در زمینی به مساحت 1000 متر مربع و اعتبار 800 میلیون تومان احداث شد .

بهروز جهانبخش  شروع پروژه را سال 1398 عنوان کرد و گفت:این پروژه با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان و بنیاد علوی و زیر نظر دفتر فنی و مهندسی اداره کل توسط شرکت آوین عمارت پانیذ احداث شد .

وی افزود:پروژه چمن مصنوعی روستای مال شیخ با اعتبار 800 میلیون تومان در زمینی به مساحت 1000 متر مربع احداث و شروع این پروژه در سال 1398 و توسط شرکت گهر ابینه یاسوج زیر نظر دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بوده است.



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
0
0
با سلام و خداقوت

ساخت زمین چمن مصنوعی و سایر ملزومات ورزشی کاری درست و پسندیده هست.
انتظار هست که با سرمایه گذاری در این زمینه ها باعث افزایش شادابی و نشاط نوجوانان و جوانان شود.اما بدون کار کارشناسی و آسیب شناسی عالمانه و بدون از فشارهای سیاسی و تبلیغاتی،نخست باید نیازهای اولیه و مهم تر این قشر احصا شود.
جوانان ما،مشکلاتی بسیار بزرگتر و اساسی تر دارند که تاکنون نهاد ومسئولی به خودش زحمت بررسی آنها را نداده است.
مخلص کلام اینکه،اینگونه سرمایه گذاریها،مانند اینست که،شخصی خوراک و پوشاک ندارد،موبایل خریداری میکند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: