« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
مردم هوشیار باشند؛
رئیس پلیس فتای شهرستان کهگیلویه به شهروندان هشدار داد به هیچ عنوان کارت بانکی، شماره حساب و یا درگاه بانکی خود را به دیگران اجاره ندهند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سروان محمد رضایی با اشاره به مشکلات و خطرات ناشی از اجاره دادن کارت بانکی، شماره حساب و درگاه‌های بانکی از سوی مجرمان سایبری گفت: بر اساس بررسیهای بعمل آمده و شواهد موجود اخیرا برخی افراد اقدام به اجاره دادن کارت و حسابهای بانکی خود در ازای دریافت مبلغی معین به صورت ماهیانه و بدون توجه به عواقب آن به گردانندگان سایتهای شرط بندی و یا اگهی های کاریابی در فضای مجازی  می کنند.


رئیس پلیس فتا شهرستان کهگیلویه افزود: با توجه به اینکه ارتباط بین گردانندگان سایتهای شزط بندی یا فرد آگهی دهنده و قربانی در فضای مجازی بوده  و هیچ نشانی از کلاهبردار وجود ندارد تمامی عواقب و جرم‌های انجام شده با حساب‌های اجاره‌ای متوجه صاحب حساب است، از این‌رو به همگان توصیه می‌شود به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی، پیشنهاد اجاره حساب یا کارت بانکی را با هیچ مبلغی نپذیرند تا از عواقب جدی ناشی از فعالیت‌های خلاف قانونی که از طریق حساب‌ها یا کارت‌های بانکی اجاره‌ای انجام می‌شود در امان باشند.

سروان رضایی تصریح کرد: افرادی که کارت بانکیشان را در اختیار کلاهبرداران قرار می‌دهند در جرم ارتکابی شریک و به اتهام معاونت در جرم  تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

این مقام انتظامی تاکید کرد: مردم در صورت مواجهه با جرایم در فضای مجازی موضوع را سریعا از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

گفتنی است پلیس فتا شهرستان کهگیلویه امورات مربوط به چهارشهرستان کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده را عهده دار می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: