« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
ظهر امروز؛
اولین جلسه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر لنده در سالن کنفرانس شهرداری تشکیل شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر لنده در این جلسه که با حضور نمایندگان فرمانداری ؛بنیاد شهید ؛رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از اعضای حقیقی و حقوقی این شورا تشکیل شد هدف از تشکیل این شورا را نهادینه کردن نامگذاری در این شهرداری عنوان کرد.

مهندس مشهدی زاده افزود: انتخاب نام معابر و اماکن جدید شهر،با درخواست کتبی مردم و ادارات؛ در دستور کار این شورا قرار خواهد گرفت.

شهردار لنده نام گذاری یکی از معابر اصلی شهر بنام سردار سلیمانی را از اولویتهای این جلسه عنوان کرد و در ادامه  نامگذاری بلوار ورودی شهر لنده بنام حاج قاسم سلیمانی، نامگذاری خیابان جلو اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بنام خیابان شهدا و نامگذاری خیابان سیل بند جنوبی بنام شهید علی ولی زاده  از مصوبات این شورا بود.

مهندس مشهدی زاده رئیس شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر لنده در خاتمه بیان داشت: پس از تعیین و تصویب اسامی معابر در شورای نامگذاری، تابلوی معابر مذکور توسط شهرداری با هماهنگی ادارات مربوطه در کوتاه‌ترین زمان نصب خواهد شد.

شهردار لنده تاکید کرد: جلسات بصورت ماهیانه برگزار و پیشنهادات کتبی ادارات و مردم مورد بررسی و با ذکر دلایل موافقت یا مخالفت مراتب صورتجلسه و اعلام خواهد شد.

در این جلسه حاضرین نکته نظرات خود را بیان و مقرر شد در جلسه بعدی اسامی کوچه و خیابانهایی که تا کنون اسم انها مشخص نشده است قرائت و تصمیم لازم اخذ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین