« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
اخبار استان؛
برگزیدگان دومین سوگواره استانی عکس عاشورایی به میزبانی شهرستان لنده معرفی شدند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛برگزیدگان دومین سوگواره استانی عکس عاشورایی به میزبانی شهرستان لنده معرفی شدند.

 رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده برگزیدگان دومین سوگواره استانی عکس عاشورایی  به میزبانی شهرستان لنده در دورشته عکاسی با دوربین وعکاسی با موبایل را معرفی نمود.

اسماعیل زارعی اظهار داشت بالغ بر سیصد عکس از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که این عکس‌ها نشان دهنده فرهنگ عاشورا در نقاط مختلف می‌باشد.

وی حضور عکاسان مطرح هم استانی را که در جشنواره های مختلف کشوری صاحب امتیاز هستند باعث اهمیت و جایگاه این رویداد هنری دانست.

ایشان فرهنگ عاشورایی را یک فرهنگ پویا دانست که پس از قرنها تازگی آن ملموس است و ابزار هنر یکی از ابزارهای مهم جهت معرفی این فرهنگ اصیل می‌باشد.

رئیس اداره ارشاد اسلامی لنده  توجه ویژه عکاسان به این رویداد خصوصاً با نگاه ویژه به پیشگیری از کرونا را یکی از ویژگی های خاص این برنامه دانست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده اظهار داشت :پس از داوری توسط داوران مسلط به حوزه عکس در رشته عکاسی با دوربین جناب آقای داوود ایزد پناه مقام اول از شهرستان یاسوج،اقای کامران دانایی نفر دوم از شهرستان لنده؛خانم زینب الهی نژاد نفر سوم از شهرستان دنا و  آقای سلیمان حسنی شایسته تقدیر از شهرستان یاسوج انتخاب شدند .

همچنین  در رشته عکاسی با موبایل خانم زیبا کریمی نفر اول از شهرستان لنده؛خانم فاطمه رهنما نفر دوم از شهرستان دنا و اقای پوریا زارعی بعنوان نفر سوم از شهرستان لنده حائز رتبه گردیدند.

زارعی گفت:مراسم اختتامیه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: