« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
در اولین روز از هفته ناجا منتشر شد؛
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده در پیامی هفته نیروی انتظامی را به غیورمردان حافظ نظم و امنیت کشور بویژه شهرستان لنده تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛اکبر پرندوار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده  در پیامی هفته نیروی انتظامی را به غیورمردان حافظ نظم و امنیت کشور بویژه شهرستان لنده تبریک گفت.

متن پیام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده به شرح زیر می باشد:

نيروي انتظامي جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظام و برقرار كننده امنيت اجتماعي با مشاركت احاد شهروندان در جامعه است.

نام نيروي انتظامي در ایران اسلامی با شجاعت ، دلاوری و ایثارگری مردانی همراه است که با توکل به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وبرقراری امنیت و آسایش مردم با تلاش وکوشش خستگی ناپذیر گام برداشته و هفته نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای پاسداشت خدمات و دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت مردم جان را در طبق اخلاص نهاده و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته ناجا را تبریک عرض نموده ؛  امیدوارم که تلاشگران عرصه نظم و امنیت در جامعه، با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) همواره پر صلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی و تامین امنیت شهروندان موفق باشند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: