« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
کهگیلویه و بویراحمد؛
پیام سرپرست دادگستری شهرستان لنده طی پیامی، هفته نیروی انتظامی را به کارکنان خدوم انتظامی تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛با فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، ایرج علیبازی، سرپرست دادگستری شهرستان لنده در پیامی، این هفته را به کارکنان خدوم انتظامی شهرستان و  استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی که اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کار‌های خود قرار داده است امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبزقامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهر‌ها، روستا‌ها و مرز‌های کشور ایفا می‌نماید.

بی تردید امنیت و آرامش امروز شهرستان لنده مدیون فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه شهرستان مهیا شده است.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی ابراز می‌نمایم و برای همه این عزیزان در سایه رهنمود‌های (فرماندهی معظم کل قوا)) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در جامعه، موفقیت و سربلندی بیش از پیش مسئلت دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: