« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۶۰۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کهگیلویه و بویراحمد؛
جناب دکتر تقدیر قلم ما را بر ان داشت تا از سرزمین محصور شده در بند فقر و محرومیت ، سلامی هر چند کوتاه اما پر از درد ، زخم و استخوانهای ساطور خرده و اشکهای ریزان از چشمهای که ارزو دارند دیگران را بدون عینک تماشا کنند را ارزانی حق و حقیقت و گسترش عدل و عدالت می داریم.
پایگاه خبری آوای رودکوف:محمدصادق علیپور فعال مجازی و از  شهروندان لنده ای و فعال مجازی طی نامه سرگشاده ای به مدیر کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نوشت:

ریاست محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد جناب دکتر حسن نگین تاجی سلام علیکم.

ضمن قبولی عزا داریهای شما و همکارانتان و تسلیت این ایام حزن و اندوه ،که ما هرچه داریم از محرم و صفر است.

جناب دکتر تقدیر قلم ما را بر ان داشت تا از سرزمین محصور شده در بند فقر و محرومیت ، سلامی هر چند کوتاه اما پر از درد ، زخم و استخوانهای ساطور خرده و اشکهای ریزان از چشمهای که ارزو دارند دیگران را بدون عینک تماشا کنند را ارزانی حق و حقیقت و گسترش عدل و عدالت می داریم.باشد در این مجال کوتاه بتوانم بدون بازی با کلمات الام مردم سرزمین پاک طینتان را بیان کنم و شما هم بدون ملاحظه و تا جایی که توان و اهرم قدرت مدیریت اجازه می دهد در انجام امور مصر و پیگیری باشید.

خدا را شکر با ورود دکتر رئیسی به دستگاه قضا،موج امید و عزت تا حدودی به لنگرگاه و ساحل عدالت نزدیک شده و انتصاب شما در این ولایت نیز تبسم نابودی بی عدالتی را نوید داده و خلایق منتظر روزهای خوش و شاداب تری می باشند.

در چند نکته درد دلم را باشما درمیان می گذارم:

۱.بحث زیر ساخت های برخی ادارات که بعد از ده سال بقولا شهرستان شدن لنده ،هنوز یک شهر روستایی قلمدادمان می کنند و این به زبان نیست بلکه واقعیت است.

*ساختمان نیمه کار دانشگاه پیام نور لنده یکی از هزاران معضلی است که روح درس خواندن و ترقی را از ذهن فرهیختگان ما خارج کرده است.ساختمان که در موقع گلنگ زنی ان ، وعده دو ساله برای تکمیل ان داده شد ولی با کمال تاسف الان ان ساختمان  محلی شده برای پرسه زدن معتادان  و مسایلی حول این محور.و دانشجویان شهر ما از داشتن ماوای برای درس خواندن محرومند و این قدر وعده سر خرمن داده شده ولی خرمنی در کار نیست در این مورد شما عنایت کنید مدیران مربوطه را تا هر چه سریعتر این بلاتکلیفی را به انجام رسانند.

*مورد دیگر احداث فرهنگسرای شهر لنده است که حالت مشابه به دانشگاه دارد بازهم با بی مهری و کم لطفی مدیران مربوطه در حاله ای از ابهام فرو رفته و عملا از دستور کارشان سالهاست خارج شده.

۲.استفاده از ماشینهای دولتی در شهرستان ما بدون هیچ ضابطه ای واگیر دار شده انصافا برخی ادارات به اندازه ای که پول بنزین برای ایاب و ذهاب کارمندان خود هزینه می کنند برای شهر ما مفید نیستند.متاسفانه اکثر مدیران ما غیر بومی و همین باعث استفاده غیر منطقی از ماشین های دولتی است.ما با بومی و غیر چندان میانه خوبی نداریم بحث استفاده غیر بومها از ماشینهاست.این همه استهلاک،بنزین و.......چرا باید از جیب ماها هدر رود.

۳.در بحث مشکلات شهری متاسفانه امار بدی داریم و مردم گلایه های فراوان دارند اما واقعا صدای مردم را کسی نمی شنود.

-از جمله این مشکلات می توان به درختکاری در ماه اردیبهشت با هزینه های سنگین و کمر شکن و خشک شدن اکثر درختان.بدون اینکه کسی پاسخگوی مردم باشند.

-بوی تعفن و گندیده کانال لنده که باید ان را تالاب نامید و امراضی که از این وضعیت به مشام مردم می رسد.چندسالیست که قول رایروبی ان داده شده ولی همچنان باقی است بنده هم به عنوان یک شهروند چندین بار با شما در این مورد مکاتبه داشتم اما هنوز ما منتظر اقدامات قاطع در برخورد با سوء مدیریت هستیم.

۴.بحث امار کاهش ازدواج و افزایش طلاق و مصرف کنندگان مواد مخدر نیز مقوله های کریه و ناپسندی هستند که روزانه مدیران قضایی در شهرستان با ان روبرو هستند.در این زمینه میشودبا تشکیل کارگروهای محلی ،و قضایی به علل و عوامل این پدیده ها دست یافت که باید در دستور کار قرار گیرد.

۵.ورود بورس به سفره مردم، میل و رغبت کار کردن در ادارات دولتی را به نوعی  کمرنگ کرده بعنوان مثال بعضا مشاهده می شود کارکنان بعضی از بانکها و ادارات به جای پاسخگوی به مردم ، کارمندانشان فقط به فکر افزایش سرمایه خود در زمانی کا باید به مردم خدمت کنند.امیدوارم این موضوع از طریق دوربین های مدار بسته ادارات پیگیری شود.

۶.امیدوارم بتوانیم در کنار هم و با حفظ احترام دیگران موانع سد راه پیشرفت و ترقی استان و شهرستان ما را برداریم و اهمیت و اولویت اول کاریمان به رعایت اخلاق و عدالت قرار دهیم.



اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
علی رحم شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
حرف حق جوابی ندارد بزرگترین شهر(شهر ثلاث) سالهای سال باز فقیرتر شد
اکبر درخواه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
عالی بود دستت درد نکنه واقعٵ حرفها وگلایهای خوب ودر دل مردمو زدی وای کاش از نداشتن شعب گاز در بعضی از کوچها وخیابانها و نداشتن آب شهرک شهید رجایی که روستا بهتر از آن است و آسفالت نکردن خیابانهای شهرستان هم تو در دلت اضاف میکردی .بهت افتخار میکنمدکه چنینین همشری وهمسایه ای داریم .احست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
کاش می نوشتی مسولین بی لیاقت شهر هم عوض شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
بنویس منطقه عالی طیب انگار جز لنده نیست
شیتاب دیده نمی شود
ایدنک و مارون مظلوم هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
احسنت دمت گرم از انتن دهی تلفن همراه در تراب کهناب دشت بن و بنه بلوط هم بکو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: