« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛
کارکنان دستگاه قضایی شهرستان لنده صبح امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:صبح امروز همزمان با هفته قوه قضائیه قضات، مسؤولان و کارکنان دادگستری شهرستان لنده با حضور در گلزار شهدا با آرمان شهدای انقلاب اسلامی و شهید بهشتی تجدید میثاق کرده و به گلباران و عطرافشانی قبور شهدا پرداختند.

در این مراسم که با حضور شورای اداری شهرستان همراه بود شاخه های گل به مزار مطهر شهدا هم اهدا شد.

سرپرست دادگستری شهرستان لنده در ابتدای این مراسم با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و هفته قوه قضائیه و تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله بهشتی با بیان اینکه قدرت واقعی را شهدا به ایران اسلامی هدیه فرمودند گفت: هر شهید پرچم افتخاری برای این مرز و بوم و اسلام ناب محمدی است و ما باید قدرشناس این شهدا باشیم.

ایرج علیبازی با اشاره به اینکه شهدا نیاز به غبار روبی ندارند بلکه این ماییم که باید از قلوبمان غبارروبی نماییم گفت: شهدا مهم ترین قدرت معنوی هستند که انسان می تواند برای زدودن زنگار قلوب خود به آن ها متمسک شود.

گفتنی است ؛اول تا هفتم تيرماه به مناسبت سالروز شهادت آيت الله دکتر شهيد بهشتي (ره) و جمعي از ياران انقلاب اسلامي، به نام هفته قوه قضاييه نامگذاري شده است.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: