« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
نامه ی معلم لنده ای به مدیر کل مخابرات استان کهگیلویه وبوایراحمد؛
آقایان مسول : وقتی دانش آموزم برای ارسال یک عکس بایدبیش از هزاران متر ازخانه اش درسرآسیاب فاصله بگیردوبه تپه های اطراف جهت یافتن اینترنت پناه بیاوردچگونه توقع بازخورداز او داشته باشم ؟
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛اسدالله پرویزی از فرهنگیان شهرستان لنده در نامه ای خطاب به مدیر کل مخابرات استان از وضعیت اینترنت این شهرستان و شهرکهای چهارگانه لنده انتقاد نمود و نوشت:

مدیرکل محترم مخابرات استان کهگیلویه و بوایراحمد باعرض سلام و احترام شایسته است به استحضار حضرتعالی برسانم که سرعت اینترنت در شهرکهای 4 گانه ی شهرستان لنده بسیار ضعیف  و من معلم برای دانلود کردن یک عکس باید کلی وقت صرف کنم ودرپایان هم نتیجه ای جز ناکامی و فشار عصبی عایدمان نخواهد شد و باید بگویم امان از دست اینترنت.....

آیا درشرایط فعلی که قرار است فضای مجازی جایگزین فضای واقعی مدارس شود و مردم برای درخانه ماندن نیاز به سرگرمی دارند نباید ازطرف شماها اقدامی انجام گیرد ؟ایا این سهل انگاری وبی توجهی به مشتریان نیست ؟ من معلم یک هفته هست نتوانستم در شهرک فجر یک فایل۱۰مگابایتی را دانلود کنم(البته این موضوع تازگی ندارد ) چطور توقع دارند بتوانم بصورت مجازی دانش آموزانم را آموزش دهم ؟

(بنده مجبورم روزانه ساعاتی از وقت خود رابدون داشتن کارخاصی به مرکزشهر بیایم تاکارهای اینترنتی خود را انجام دهم)،تمرین بدهم ،کاربرگ ارسال کنم وبازخورد بگیرم وقتی دانش آموزم برای ارسال یک عکس بایدبیش از هزاران متر ازخانه اش درسرآسیاب فاصله بگیردوبه تپه های اطراف جهت یافتن اینترنت پناه بیاوردچگونه توقع بازخورداز او داشته باشم ؟

لطفا شرایط ما را درک کنید، هر چند توقع زیادیست!!

جناب مدیرکل نیاز به اقدام فوری هست با توجه به شرایط کنونی شاید مدارس اصلا امکان بازگشایی نداشته باشند ما الان روزانه حدود ۳۲۰۰نفر مبتلای جدید به کرونا داریم و قطعا این آمار افزایش می یابد آیا دراین شرایط مدارس باز خواهند شد؟

آ یا شما حاضر هستید فرزند خود رادر چنین شرایطی به مدرسه بفرستید ؟ قطعا نه ! آیا باید آموزش تعطیل شود ؟قطعا نه و آیا باید به دستورات وزارت در بحث فضای مجازی عمل شود قطعا بله ولی کو زیرساخت .....کدام اینترنت پرسرعت هر فایل در روبیکا کمتر از۵۰مگابایت نیست من دوساعت پیش یک فایل برای دانش آموزی فرستادم هنوز ارسال نشد....

بخدا سوگند درشهرکهای لنده ازفجرگرفته تا سرآسیاب ،شهید رجایی وبهشت آباد کسانی که بافضای مجازی سروکار دارند همه عصبی شدند وبارهای بار گوشی های خود را برزمین کوبیده اند  از شما مسئولان انتظارداریم این موضوع را در راس برنامه کاری خود قرار داده ویک دستور جهادی جهت انجام این کار حساس صادر و ما رادرجهت تعلیم وتربیت نسل آینده این آب وخاک یاری نمایید.

در پایان از اداره آموزش وپرورش نیز انتظار پیگیری سریع موضوع از مبادی مربوطه را نیز داریم زیرا در چنین شرایطی امکان اموزش و بهره برداری لازم وجود ندارد.        

با احترام ؛  اسداله پرویزی فرهنگی ازشهرستان لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
محمدجعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
0
روستای ایدنک اینترنت و حتی تلفن زدن افتضاح است .مدیرکل مخابرات و ..........................
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
0
احسنت برادر وهمکار گرامی جناب پرویزی حرف دل خیلی از مردم وهموطنان شهرستان را خلاصه و کامل بیان فرمودند انشالله که مسوولان دیگه از خواب بیدار شوند و همه چیز را گردن کرونا و توطئه دشمنان نیندازند. و یدانند که این موضوع ضعیف بودن اینترنت وحتی گاهی نبود نت تازگی ندارد و سالهاست که مردم درگیر این وضعیت هستند.. انشالله که پی گیری شود و مشکلات وموانع درحدناجیزی که باشه رفع شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
0
0
وقتی یاد عصر ارتباطات و بیشتر کشورهای دنیا در این حوزه می افتند ، خجالت میکشم که در شهرستان لنده و روستاها وضعیت ضعیف اینترنت و خطوط موبایل و تلفن را مشاهده میکنم .روستای ایدنک 15شهید تقدیم این نظام کرده ولی بیشتر اوقات نمیتوان با موبایل یا تلفن حرف زد اینترنت هم بسیار افتضاح هست .آیا کسی یا مسوولیت در این استان یا شهرستان نیست پاسخگوی مردم باشد!!؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: