« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۲۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
پایگاه خبری آوای رودکوف:
پارک کوهپایه شهرستان لنده بدلیل عدم وجود شبکه روشنایی مناسب و عدم رسیدگی به ساختارهای موجود در تاریکی مطلق به سرمی‌برد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ پارک کوهپایه شهرستان لنده در مسیر جاده لنده به کوه سیاه و در شمال شرقی لنده  ساخته شده است  که با توجه به وجود گنبد مبارک شهدای گمنام و موقیعت جغرافیایی آن جلوه ای خاص به شهر لنده داده است.


با تمام شدن فصل تابستان و فرارسیدن فصل پاییز و خنک شدن هوا، شرایط مطلوبی برای گذراندن اوقات فراغت خانواده‌ها در پارک‌های شهر گرمسیرلنده خصوصا پارک زیبای کوهپایه  فراهم‌شده است اما با کمال تاسف این پارک مورد بی مهری متولیان آن قرار گرفته و بدلیل عدم وجود شبکه روشنایی مناسب و عدم رسیدگی به ساختارهای موجود در تاریکی به سرمی‌برند که این امر نارضایتی مردم را به همراه داشته و به نوعی حس امنیت را در شهروندان کم رنگ نموده است.

لذا می طلبد مسئولان شهرستان به خصوص شهردار برای روشنائی پارک کوهپایه لنده چاره اندیشی کنند و در کمترین زمان ممکن شاهد بازگشت خانوادها به این پارک و ایجاد فضای امن همراه با روشنایی در پارک کوهپایه لنده باشیم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
سلام؛مردم که هیچ کاری ازاین شوراوشهردارنمی بینند مثل اینکه خواب تشریف دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
متاسفانه؛این شوراوشهردارفضای سبزجدیدی ایجادنکردندونتوانستندازفضاهای قبلی هم محافظت ونگهداری کنندوهمه دارندبه تدریج ازبین می رومد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: