« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
آوای رودکوف/حجت الاسلام بزرگواری در دومین همایش توسعه شهرستان لنده گفت:این برجامی که گفتند هنوز هیچ گشایشی برای مردم در پی نداشته و فقط روی کاغذ آمده و فعلا هیچ خبری  نیست

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده،نماینده چهار شهرستان کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده در دومین همایش توسعه شهرستان لنده که صبح امروز در سالن پوریای ولی این شهرستان برگزار شد با تاکید بر برون رفت این شهرستان از بن بست و ایجاد راههای ارتباطی اظهار نمود خوشحالم از اینکه در دوران نمایندگی اینجانب و در دولت دهم اولین گام توسعه برای این منطقه که همانا تبدیل بخش لنده به شهرستان بوده محقق گردیده است.
حجت الاسلام بزرگواری در ادامه افزود:
بعد از گام اول توسعه در این شهرستان ضروری است تا در ادامه  کار به رونق بخش کشاورزی با تکمیل پروژه ابلش  و آبیاری دشت بن که کار مطالعاتی آن قبلا انجام گرفته ، ایجاده جاده های ارتباطی به خوزستان و قلعه رئیسی و ایجاد مناطق گردشگری در سطح این شهرستان از جمله ایجاد دو پارک ساحلی در کنار رودخانه مارون و پل ایدنک اهتمام لازم را بعمل آورد.

متاسفانه گاها واقعیتها به مردم گفته نمی شود و بعلاوه برای مردم توقع ایجاد می نمایند ایشان اعلام نمود که متاسفانه در سال 94 فقط 30/بودجه به استان تخصیص یافته و شاید در 95 تنها  20/  اختصاص داده شود لذا باید واقعیها را به مردم گفت تا مردم در جریان امور قرار بگیرند.

چرا گوش به سخنان رهبری معظم انقلاب نمی دهیم و ایشان بصورت مکرر دارند اقتصاد مقاومتی را تاکید می نمایند.

این برجام و مرجام های که گفتند هنوز هیچ گشایشی برای مردم در پی نداشته و فقط روی کاغذ آمده و هیچ خبری نیست.

به ما خرده می گیرند چرا موشکهای خود را آزمایش می کنید ما میگوییم که همین آزمایش ها باعث اظهار وجودمان شده است و امنیت ما را تضمین نموده است.

حجت الاسلام بزرگواری در پایان اظهار داشت:همه تلاش کنیم تا لنده از بن بست خارج شود از رودخانه مارون به نفع مردم این شهرستان استفاده نماییم و با همدلی و همراهی مردم و مسولان برای خروج این شهرستان از بن بست تلاش نماییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: