« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۲
هرگونه تبلیغات تحت عنوان کلنگ زنی و افتتاح در این چند روز در شأن نامزدها نیست زیرا  وقت کلنگ زنی و افتتاح کارگاه و کارخانه تمام شده است

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در هفتمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی این استان با اشاره به سوره مبارکه تکاثر گفت: افزون طلبی و زیاده خواهی نامزدهای انتخابات باعث خروج از انصاف و عدالت آنها می­شود، با این حال توصیه می کنم که نامزدهای انتخابات با رعایت قوانین و حفظ احترام رقیب و مطرح نکردن اظهارات افزون طلبانه فضای رقابت را اخلاقی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مزارعی گفت: نامزدهای انتخابات می توانند به گونه ای رفتار کنند که تنش به حداقل برسد.

رییس کل دادگستری گفت: دستگاه قضایی به عنوان مأمور صیانت از امنیت انتخابات، از نامزدها می خواهیم که خود پیشتاز امنیت در میان هوادارانشان باشند، زیرا تأثیر رفتار آنها در بین مردم بیشتر است.
 
وی در پایان اظهار کرد: هرگونه تبلیغات تحت عنوان کلنگ زنی و افتتاح در این چند روز در شأن نامزدها نیست زیرا  وقت کلنگ زنی و افتتاح کارگاه و کارخانه تمام شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: