« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
آوای رودکوف: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصحاب رسانه در جامعه می توانند نقش مثبت داشته باشند و هم می توانند نقش منفی در جامعه ایفا کنند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،دکتر رضا دهبانی پور در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور دادستان استان و سایر مسئولان قضایی و امنیتی برگزار شد افزود: اصحاب رسانه با قلم خود می توانند به آرامش و امنیت جامعه کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۸ پایگاه خبری مجوز دار در این استان وجود دارد، بیان کرد: سایت های فاقد مجوز اگر برای گرفتن مجوز مشکلی دارند در جهت رفع مشکل و گرفتن مجوز با آنها همکاری خواهیم کرد چرا که سایت های داری مجوز مسئولیت پذیر تر خواهند بود.

دهبانی پور تصریح کرد: رسانه امروز باید در جامعه حرف اول را بزند چرا که می تواند در ایجاد امنیت و ناآرامی در جامعه تاثیر داشته باشد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد:  این انتخابات برای برگزارشدن در فضایی ارام و با ارامش نیازمند یک مدیریت قوی است که نیازمند همکاری همه افراد و اصخاب رسانه است.

 وی عنوان کرد: گاهی مسائل سیاسی استان متاثر از طایف گرایی و قومیتی است که ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند سعی ما بر این است که مشکلی برای ایجاد نشود رسانه ها نیز باید همکاری داشه باشند.

 دکتر دهبانی پور افزود: قبل از اینکه بگوییم رسانه باید امنیت را ایجاد کنند می گوییم برای رسانه ها نیز باید این امنیت ایجاد شود البته این امنیت از هر دو طرف وجود دارد که امیدواریم این امنیت تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: در این استان فضای همدلی مناسبی حاکم است اما ما بیشتر به دنبال پیشگیری هستیم که به فضای پیش رو کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: