« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
 صبح امروز مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان بسیجی حوزه رسانه، توسط روابط عمومی سپاه ناحیه لنده با حضور فرمانده سپاه این شهرستان  برگزار گردید

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

سرگرد محمدی فرمانده سپاه ناحیه لنده در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر از تلاشهای خبرنگاران در عرصه خبر و اطلاع رسانی به مخالفتهای دولتهای استکباری علیه دولت و ملت ایران اشاره نمود و گفت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و اعلام استقلال آن از شرق و غرب، از همان ابتدا ابر قدرت ها سعی نمودند تا با فشار بر ملت ایران، آنها را وادار به تسلیم در برابر خود نمایند.

هر کدام از دو ابر قدرت برای فشار بر ایران و بازگرداندن نتایج انقلاب به نفع خود تلاش نمودند تا با استفاده از ابزار های مختلف به این هدف خود نایل آیند.

آمریکایی‌ها بعد از ناکامی های متعدد جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی ، تصمیم به اجرای طرحی برای حمله مستقیم به ایران از طریق عملیات نظامی طبس نموده که با شکست مواجه گردیده و از آن به بعد به دنبال ابزار دیگری می گشت تا جلو انقلاب اسلامی ایران را بگیرد که در این زمان برنامه حمله عراق به ایران با چراغ سبز آمریکایی ها به صدام و کمک های مالی و اطلاعاتی آنها از طریق ستاد فرماندهی پاریس نیز با واسطه بدست عراقی ها می رسید.
 در آن زمان بر اساس اطلاعاتی که اعضای این شبکه جاسوسی از ایران مخابره می کردند یک طرح چند مرحله ای برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تهیه شده بود که کودتای نوژه به عنوان اولین مرحله و سپس حمله عراق به ایران به عنوان دومین مرحله در نظر گرفته شده بود.
 هدف حمله عراق به ایران نسبت به هر کدام از شرکت کنندگان در این طرح متفاوت بود ولی همه آنها در اصل ساقط کردن جمهوری اسلامی با هم اشتراک داشتند.
 سرگرد محمدی گفت: قریب به  پنج میلیون ایرانی در دفاع مقدس  شرکت داشتند که حدود 190 هزار نفر شهید و ۶۷۲ هزار نفر جانباز شدند. ۴۲ هزار نفر از نیروهای ایرانی هم که به اسارت نیروهای عراقی درآمده بودند بعد از جنگ آزاد شدند.

ایشان آمار تلفات دشمن را بیش از 410هزار نفر دانست و افزود با همه ی نابرابریهایی که بود اما به لطف خدا و ایثارگریهای ملت ایران آمار تلفات دشمن تقریبا دو برابر ما بود.

فرمانده سپاه ناحیه لنده همچنین به توطئه های داخلی از جمله بحث کوی دانشگاه در سال 78 و همچنین فتنه سال 88 نیز اشاره کرد و افزود به لطف خدواند و رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری این توطئه ها نیز خنثی و مردم ما در 9 دی با آرمانهای انقلاب و رهبری بیعت مجددی بستند .

وی حضور نیروهای انقلاب در عرصه های مختلف و هوشیاری و بصیرت مردم برای جلوگیری از فتنه جدید را مهم تلقی نموده و بر اطلاع رسانی دقیق و شجاعانه خبرنگاران برای دفاع از آرمانهای امام و راه شهیدان در عرصه های مختلف تاکید نمود.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و  هدایایی ، از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل بعمل آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: