« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدار به بزرگ پاسدار تاریخ، حضرت سید الشهداء(ع) در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند و حماسه آفرینی های آنان در طول 8 سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت شریف ایران پاک نخواهد شد

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com ، دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را گرامی داشت.

متن پیام صادره از سوی استاندار به شرح ذیل است:

سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی ، سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)، بزرگ جانباز دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) است که مقتدای انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) از آن به عنوان روز پاسدار و جانباز یاد نمود.

پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدار به بزرگ پاسدار تاریخ، حضرت سید الشهداء(ع) در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند و حماسه آفرینی های آنان در طول 8 سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت شریف ایران پاک نخواهد شد و امروزه نیز در عرصه های متنوع نظامی، فرهنگی تولید علم و فناوری با حضور فداکارانه و خستگی ناپذیر خود، امنیت ، آسایش و سرافرازی را در میهن عزیز اسلامی برقرار و پایدار نمودند.

جانباز تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خود گذشتگی است، کسی است که به قصد جهاد و قرب الی ا... از دنیا رسته است و برای نجات جامعه خود از چنگال اهریمن بی ایمان جهاد می کند و شهید زنده ای است که در میان ماست و در حصرت وصال به سر می برد و در اشتیاق پرواز به ملکوت و اتصال به حق می سوزد.

اینجانب اعیاد خجسته را به همه پاسداران و جانبازان گرانقدر تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهیدان والا مقام در ضل توجهات حضرت ولی عصر (عج) ، با بهره گیری از اندیشه های امام راحل و در پرتو منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سید موسی خادمی

استاندار

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: