« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲
جوان 23 ساله گچسارانی منجی زندگی 7 بیمار شد . خانواده جوان 23 گچسارانی با اهدای اعضای بدن جگر گوشه خود جان هفت بیمار را که دیگر امیدی به ادامه زندگی نداشتند نجات داد و آرامش را به خانواده های آنان برگرداند...
خبرگزاری فارس: جوان 23 ساله گچسارانی منجی زندگی 7 بیمار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، زنده‌یاد مصطفی علیرضا‌نژاد، 23 ساله ساکن روستای دیل از توابع گچساران که ترم آخر رشته حسابداری در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران را می‌گذراند، بر اثر تصادف به مرگ مغزی دچار و اعضای این بیمار به بیماران نیازمند اهدا گردید.
این جوان که از اهالی روستای دیل از توابع گچساران بود در هنگام تردد با موتوسیکلت در روستای محل سکونت خود با موتوسیکلت دیگری برخورد و دچار مرگ مغزی شد.
این جوان فقید که چندی پیش به عضویت انجمن اهدای اعضای ایران درآمده بود، پس اینکه تلاش تیم پزشکی برای نجات جان وی نتیجه نداد، در یک اقدام خداپسندانه اعضای بدنش به بیماران نیازمند پیوند زده شد.
مادر این ایثارگر فقید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران، از متدین ‌بودن فرزند خود سخن گفت و اظهار داشت: حال که مشیت خداوند بزرگ بر این قرار گرفت که مصطفای عزیزم دیگر در بین ما نباشد و اهدای اعضای بدنش خوشحالی را به خانواده‌های دیگر برگرداند، راضی به رضای خدا هستم و امیدوارم روحش با اولیا و انبیای الهی محشور شود.
مریم اصغرپور افزود: من از این ناراحت شدم که پسرم از پیش ما رفت، اما اکنون خوشحالم که عضو بدنش به همنوعانش جان دوباره بخشید.
این مادر داغدار از مردم خواست برای شادی روح فرزندش دعای رحمت و مغفرت کرده و آنان نیز فرهنگ اهدای اعضای بدن بیماران مرگ مغزی را ترویج کنند.
به گزارش فارس، در حال حاضر اهدای عضو در گچساران با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو شده و مردم همکاری خوبی در این زمینه داشته و با پرکردن فرم‌های‌ اهدای عضو و عضویت در انجمن اهدای عضو ایران و جمعیت هلال‌احمر، در این کار خداپسندانه و نیکو شریک شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عکس روز