« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
ماهیت انقلاب ما این بود که در مقابل زورگویان بایستیم و زیر بار ظلم و ستم نرویم و امروزه نباید بخاطر بعضی از مشکلات اقتصادی عزت خود و اقتدار خود را از دست بدهیم

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، اعضای کمیته دهه فجر فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان لنده  با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
حجت‌الاسلام کیانی اصل امام جمعه لنده در این دیدار با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: با گذشت ۳۶ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی امروز شاهدصدور آن به سایر کشورهای جهان می‌باشیم و بیداری امروز در کشورهای مسلمان منطقه و خروش مردمان علیه حاکمان زورگو و مستکبر با الهام از انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است.

وی یكی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی ایران كه از عوامل پیروزی آن نیز محسوب می شود را مبارزه با ظلم و ستم گری و فساد دانست و افزود : ملتی كه از ستم و جنایت و فساد حكمرانان طاغوتی به ستوه آمده بودند مصمم شدند كه ریشه ظلم و فساد را از بیخ و بن بركنند و این انگیزه قوی، آنان را در پیروزی شان بر دشمن یاری نمود.

امام جمعه لنده گفت:رهبر مبارز و خستگی ناپذیر انقلاب همواره براین هدف تاكید كرده و می فرمود: تكلیف ما این است كه در مقابل ظلم ها بایستیم با ظلم ها مبارزه كنیم، معارضه كنیم، اگر توانستیم آنها را به عقب برانیم كه بهتر و اگر نتوانستیم به تكلیف خودمان عمل كرده ایم.

وی خاطر نشان کرد:ماهیت انقلاب ما این بود که در مقابل زورگویان بایستیم و زیر بار ظلم و ستم نرویم و امروزه نباید بخاطر بعضی از مشکلات اقتصادی عزت خود و اقتدار خود را از دست بدهیم.عزا دست خداست نه دست امپریالیسم بعضی ها فکر می کنند عزت دست انهاست.

امام جمعه لنده افزود:برخی گمان می کنند برای رسیدن به عزت می بایست ولایت و سر پرستی کفار را بر گزینند در حالی که هیچ وقت از طریق  تعامل با استکبار جهانی نمی توانیم عزت را بدست آوریم.
حجت الاسلام کیانی اصل از مسولین آموزش و پرورش خواست تا دستاورد های درخشان انقلاب اسلامی با برنامه ریزی دقیق و هنرمند انه برای دانش آموزان و نسل جوان به خوبی تبیین و تشریح گردد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: