« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۳۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۸
اوای دنا-پارسا:برنده ی واقعی انتخابات همیشه مردم بوده اند واین را در سی واند سال که از عمر این نظام میگذرد  به خوبی ثابت کرده اند.اما این دوره از انتخابات کهگیلویه با عدم حضور شخصیتهایی چون موحد ونظری ومژدهی پور  رنگ وجلای خاصی پیدا کرده است . ویکی از مدیران لایق ونخبه های دانشگاهی وعلمی وسیاسی  خود جناب دکتر حسین فیاض بخش را به مردم عرضه کرده است  وبه گفته ی یکی از روحانیون بزرگوار عدم حضور چهره های سیاسی در این دوره خواست خداوند بوده  وخداوند مسیر را برای جناب دکتر فیاض بخش هموار کرده  وباید منتظر پیروزی قطعی ایشان در انتخابات بود .رقیب ایشان از همین الان خودرا باخته میبیند وشایعه واطلاعیه میدهد که پیروزی از آن ماست و دولت منو میخواد واین بزرگترین توهین به شعور مردم ومسئولین نظام است ودست اندرکاران امر انتخابات باید این قضایا را پیگیری کنند . اینطور نیست مردم ما میفهمند وعزم خود را جزم کرده اند تا دراین دوره از انتخابات  برای نه به بعضی از مسولین  که هم وغم خود را برای رفتن یکی از نامزدها به مجلس میکنند . بدنبال طرحی نو وفکری نو برای مجلس باشند . انسجامی که در بخشهای متعدد بوجود آمده است وحمایت مردم فهیم وآگاه این حوزه  از فرزند روستایی خودشان و حمایت دانشگاهیان وافراد تحصیلکرده و بالاتر از آن حمایت روحانییت معظم  از دکتر فیاض بخش خود گواه مطلب است .ولی مردم ما باید به هوش باشند وگول این جور شعارها را که بعضی از نامزدها میدهند دوباره نخورند . تمام امکانات ومسئولین همراه وهمگام  یک نامزد باشند ولی خواست مردم چیز دیگری باشد . مردم تعیین کننده است وسر نوشت ساز است نه کسیکه برای مبلغ ناچیز حق مدیریتش تمام دین خود را بفروشد . مردم فیاض بخش را با ارائه ی شعارها وبرنامه هایش میخواهند وفشارها کارساز نیست .پس دوباره تکرار میکنم پیروز واقعی انتخابات مردمند . وفتح وپیروزی نزدیک است برادر همت کن وغیرت داشته باش .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
جوانک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
0
جوجه ها را اخر پاییز می شمارند
رجب طیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
0
بزرگواری بی رقیب و یک تنه عرصه دار انتخابات کهگیلویه
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
0
فیاض بخش تنها نیوری علمی و مدیری توانمند که میتواند همچون دکتر هدایت خواه اوازه شهرستان ما را بالا ببرد
كشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
0
خودت با شعور مردم بازي كردي كه رفتي با پرداخت 15 ميليون تومان پول با آقاي كيروش بيگانه و غير مسلمان عكس انداختي و در راهرو ورزشگاه آزادي مصاحبه كردي، راستي تو ورزشگاه دهدشت را هم بلدي؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: