« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴
اوای دنا-سید مهدی خرمی:در این روزهای واپسین اسفندماه که قرار است برگی دیگر از انقلابمان ورق بخورد ، بعضی از سر سادگی گوش به سخنان  دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی می کنند و در این بهبوهه حساس سنگ به دست سنگ اندازان بزدل می دهند . استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد در حماسه حضور از اولین روزهای انقلاب اسلامی تا امروز زبانزدعام وخاص بوده و هست ، لذا در این شرایط که بنا به صلاحدید شورای محترم نگهبان بعضی از کاندیداهای این استان به خصوص شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی و چرام رد صلاحیت شدند بر ماست که منسجم تر از قبل در انتخابات دوازدهم اسفند حضور پیدا کنیم و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم . برخي از خصلت ها عامل مهمي در خروج انسان از اعتدال شخصيتي است. اين خصلت ها افزون بر آن كه در منش و رفتار آدمي تاثير مي گذارد در بينش و نگرش وي نيز آثار مخرب و زيانباري به جاي مي نهد به گونه اي كه شخصيت آدمي از سلامت و كمال فطري دور مي شود و در سراشيب سقوط وهبوط قرار مي گيرد. اين خصلت ها به شكل پرده اي بر عقل و فطرت مي افتد و تصويري واژگونه از جهان و واقعيت هاي آن در برابرشخص قرار مي دهد.مردم شهر من لنده با هیچ کس عقد اخوت نبستند و فقط بر اساس عقل و اندیشه ندای رهبر فرزانه خود را لبیک می گویند .واژه تعصب از لفظ عصب گرفته شده و به معناي آن است كه شخص نسبت به چيزي واكنش هاي عاطفي و احساسي به دور ازهرگونه معيارعقلاني و عقلايي داشته باشد.از آثار مخرب و زيانبار تعصبات در زندگي شخصي بايد به گمراهي از دين اشاره كرد. كساني كه گرفتار تعصبات مي شوند به سبب عدم شناخت حق و يا حق ناپذيري و تقليد كوركورانه و عدم ايمان به حقايق مخالف تعصبات، دچارگمراهي مي گردند. از اين روقرآن تعصب را زمينه ساز فرو رفتن انسان ها در گمراهي و گردابي هلاكت بار مي داند به گونه اي كه در نهايت سر از دوزخ در مي آورند. (مومنون آيات 53 و 54 و نيز فرقان آيات 41 و 42).مردم شهر من با تاسی از کلام وحی قید تعصب در مسائل دنیوی را می زنند و با قوه عقلانی خود حماسه ای دیگر در دوازدهم اسفند نود رقم خواهند زد .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
حامی ولایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
0
آفرین و هزاران مرحبا بر شما جوان خوشفکر ، آینده دار ، ارزشی ، ولایی و دوستدار میهن اسلامیمون . امیدورام همه ما به تاسی از فرمایشات گهربار مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای در روز 12 اسفند یکدل و هماهنگ ، باصلابت و قدرتمند در پای صندوقهای رای حضور یابیم و ضمن شاد کردن قلب شهدا ، امام شهدا ، حضرت ولی عصر(عج) و حضرت امام خامنه ای ، به دشمنان قسم خورده اسلام و دین و مذهب بزرگ تشیع نشان دهیم که شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی از این کشور خورد گهی از آن کشور.. زنده باد اسلام زنده باد مذهب تشیع زنده باد ایران اسلامی . و چه زیبا فرمودند حضرت امام خمینی که : آمریکا و ایادیش هیچ غلطی نمی کنند . تا زنده ایم رزمنده ایم در خط ولایت ..
خادم
|
United States
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
0
0
سلام
بازهم مثل قبل از ذهن باز و همت والای شما دوست و همکار خوبمان استفاده کردیم.
احسنت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: