« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
خبرنگاران باید روابط عمومی مردم برای انتقال مطالبات آنان به مسئولان باشند

 به گزارش آوای دنا ،"محمدناصر نیکبخت" شامگاه پنج شنبه 16 مردادماه در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شده بود با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید روابط عمومی مردم برای انتقال مطالبات آنان به مسئولان باشند، گفت: خبرنگاران باید با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به کمک توسعه استان بیایند. نقد رسانه‌ها و خبرنگاران برای من ارزشمند است و به رشد و پیشرفت استان کمک می‌کند، اما سعی کنید از انتشار مطالب منفی و اخبار و گزارشاتی که باعث خدشه به چهره استان می‌شود، خودداری کنید. چراکه مانع ورود سرمایه‌گذاران به استان شده و در مسیر توسعه استان مشکل ایجاد می‌کند.

نیکبخت افزود: همه باید کمک کنیم تا استان همدان را بسازیم و در این مسیر، نقش والا و مهم رسانه‌ها و خبرنگاران استان می‌تواند بسیار موثر و حیاتی باشد. همه مدیران در سال‌های گذشته زحماتی برای این استان کشیده‌اند و سیاست دولت تدبیر و امید هم بر این است که استان در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی توسعه پیدا کند، چراکه همدان بیش از این ها شایستگی توجه و کار را دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: