« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده در مراسم افتتاح منطقه انتظامی شهرستان لنده گفت: با احداث جاده ارتباطی لنده ـ تراب ـ دهدشت و اتمام پروزه های نیمه تمام این شهرستان از جمله طرح کشاورزی ابلش، این شهرستان از بن بست خارج و تا حدودی از محرومیت خارج خواهد شد

به گزارش آوای دنا:حجت الاسلام بزرگواری افزود : از اول سال جاری تا کنون 9 میلیارد ریال اعتبارات روستایی جهت استان در نظر گرفته شده است که این مبلغ در شورای برنامه ریزی استان بر اساس اولویتها  تقسیم گردیده است .

ایشان به خروج شهرستان لنده از بن بست اشاره نموده و افزود برای رهایی از این مشکل باید جاده های ارتباطی  و از جمله جاده لنده -تراب -دهدشت را مورد توجه ویژه قرار داد که خوشبختانه مبلغ 30 میلیارد ریال جهت تکمیل این طرح اختصاص یافته است .

وی  با اشاره به اولویت دیگر این شهرستان در زمینه کشاورزی به طرح نیمه تمام ابلش اشاره نموده و گفت مبلغ   15 میلیارد ریال جهت بهره برداری از این طرح کشاورزی پیش بینی گردیده است و ابراز امیدواری نموده تا  این طرح در سال جاری نیز فعال و به بهره برداری لازم برسد.

به گزارش آوای دنا ، با بهره برداری از پروژه آبرسانی دشت آبلش لنده بیش از 500 هکتار از زمین های کشاورزی دیم در این منطقه آبیاری خواهد شد اما با کمال تاسف این طرح بزرگ کشاورزی بدلیل نبود اعتبارات لازم و مشکلات برقی تا کنون ناتمام مانده است.

شهرستان نوپای لنده با حدود 22 هزار نفر جمعیت دارای یک شهر، دو بخش و حدود 80 روستا و در 200کیلومتری یاسوج  مرکز گهگيلويه و و بويراحمد قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: