« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي کهگيلويه و بويراحمد از شناسايي و دستگيري عامل انتشار محتويات غير اخلاقي كه از طريق برنامه واتس آپ، تصاوير شخصي و خانوادگي خود را جهت اخاذي از عمه خود منتشر کرده بود ، خبر داد

 

به گزارش آوای دنا، سرهنگ " سيد عبدالمطلب مرتضويان " با اعلام اين خبر گفت: شاکي پرونده كه خانمي جوان است با حضور در اين پليس مدعي شد چندي مدتي هنگام چت کردن با دوستانش در برنامه واتس آپ متوجه شده عکس هاي شخصي و خانوادگي به همراه محتويان غير اخلاقي مربوط به خواهرزاده هايش انتشار يافته و اين عمل باعث هتک حيثيت خود و خانواده اش شده است.
سرهنگ "مرتضويان" با بيان اينكه با تشکيل پرونده در اين پليس، ماموران اقدامات خود را جهت شناسايي متهم يا متهمين آغاز کردند افزود: با بررسي هاي تخصصي و اقدامات فني، مأموران موفق به شناسايي متهم شدند.
وي با اشاره به اينكه متهم برادر زاده شاکي مي باشد در بازجويي فني و تخصصي پليس علت و انگيزه خود را آزار و اذيت و انتقام جويي از عمه خود عنوان کرد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: