« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبر داد؛
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف یک تن گیاهان مرتعی در این شهرستان خبر داد.

کشف یک تن گیاهان مرتعی در کهگیلویه

به گزارش آوای رودکوف از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی در این باره اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه عده‌ای افراد سودجو در کوه‌های اطراف شهرستان کهگیلویه اقدام به ریشه‌کنی و قاچاق گیاهان مرتعی می‌کنند، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی اسفندان این فرماندهی قرار گرفت.

وی، افزود: ماموران با همکاری ماموران اداره منابع طبیعی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یک تن گیاهان مرتعی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه تلاش جهت دستگیری متهمان در دستورکار پلیس است، خاطرنشان کرد: جمع آوری این گونه داروهای مرتعی، خسارت‌های جبران ناپذیری به منابع طبیعی وارد می‌کند و شهروندان می‌توانند در صورت مواجه با چنین افرادی بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
0
0
با طرح ها نتیجه نخواهد داد مگر منابع طبیعی زمین بذر و وام در اختیار مردم بومی همان منطقه قرار دهند تا هم اشتغال و درآمدی ایجاد کنند تحت عنوان طرح اشتغال و حفظ طبیعت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: