« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳

پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج - محسن دستمرد بویراحمدی: روستاهای الحاقی فاقد یک متر فضای سبز ، فاقد یک‌متر فضای ورزشی بیمارستانی ، فاقد یک‌ متر کاربری استاندارسازی منطقه ای ، و بسیاری بحران ها و فجایای که آینده شهرداری یاسوج را محتاج هزاران میلیارد سرمایه میکند.

بحرانی عظیم پیش روی مدیریت شهری و شهرداری یاسوج در پی (الحاق مادوان و روستاهای الحاقی شده به شهرداری مرکزی یاسوج )

جهت اصلاح فجایای و مفقودات فضایی کالبدی شهری گذشته تا به امروز که اثراتی از نابودی های برجامانده از بنیاد مسکن و‌ مسکن و شهرسازی در رها کردن این روستاها به حال خود و به زبانی ساده به یک کودتای سرمایه ای برای اصلاح ویرانه ها و هرج و مرج های این مناطق در طی ۵۰ ساله پیدایش یاسوج یا همان تلخسروی امروزی نیازمندی‌ احساس میشود.

و استانداری استان / فرمانداری بویراحمد/ مسکن و شهرسازی استان / مدیریت و برنامه بودجه استان ، باید خودشان را آماده یک مدیریت کلان شبکه ای و پرقدرت و بسیار متخصص و کاربردی مهندسی کلان توسعه ای با بودجه هزاران میلیاردی برای رفع و خسارات وارد شده بر پیکره روستاهای بدون کاربری های فضایی کالبدی شهری کنند .

محسن دستمرد بویراحمدی تحلیلگر سیاسی و پژوهشگر اجتماعی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: