« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
گل بود به سبزه نیز آراسته شد!
انتظار مردم روشن شدن وضعیت این صندوق از بلاتکلیفی و تاثیر ملموس این صندوق در رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ آنهاست .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،بهمن ماه سال 1402 بود که"آوای رودکوف" با انتشار گزارشی خبر از انتقال و تعطیلی صندوق کارافرینی امید لنده یا همان صندوق مهر امام رضا را داده بود و سپس با رایزنی هایی در ان مقطع زمانی از تعطیلی و انتقال صندوق موقتا جلوگیری بعمل آمده  اما از همان زمان تا کنون این صندوق از فعالیت باز ایستاد و در بلاتکلیفی به سر می برد.

نفس‌های آخر صندوق کارآفرینی امید لنده

تلاش برای رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ ؛ تقویت جایگاه جوانان، اعتلاء ، رشد، تعالی و رفع دغدغه‌‌های شغلی، ازدواج و مسکن جوانان و حمایت از فرصت‌های شغلی موجود و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید از جمله وظایف این صندوق می باشد.

به گزارش آوای رودکوف ؛ ناصری مدیر کل صندوق کار آفرینی امید استان در همان مقطع دلیل تعطیلی این صندوق را عدم همکاری ادارات شهرستان و عدم امضاء تفاهم نامه مالی و عدم جذب اعتبارات لازم از طریق ادارات شهرستان عنوان نمود .

حال انتظار مردم تاثیر ملموس این صندوق در  رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ آنهاست و اگر قرار است به فعالیت خود ادامه دهد باید این تاثیر نقش خود را در اشتغال و تولید مردم پررنگ تر نموده در غیر اینصورت وضعیت ان مشخص و از بلاتکلیفی نجات یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: