« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سیدسلیمان ربانی نژاد مسئول گروه جهادی شهید مطهری مالملا و مسئول اجرائی شبکه نیکوکاری حضرت فاطمه الزهرا شهرستان لنده با عرض تبریک سال نو با بیان اینکه گروهای جهادی می توانند نقش مهمی در حل مشکلات جامعه و در صدر آنها مشکلات اقتصادی شامل فقر و مشکلات معیشتی داشته باشند گفت: اگر گروه های جهادی با هم همکاری و تعامل داشته باشند، بهتر می توانند به مردم مناطق محروم و کم برخوردار خدمات رسانی کنند.

ایشان ضمن تشکر از تشکر ویژه از همه نیکوکاران خواهر و برادر که با آنها دراین ایام همکاری کردن برخی از خدمات گروه جهادی شهید مطهری مالملا را به شرح زیر بیان نمود:

*توزیع 50بسته غذایی بین نیازمندان که ازاین تعداد 20بسته باحمایت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره استان کهگیلویه و بویراحمد و مابقی با حمایت شبکه نیکوکاری حضرت فاطمه الزهرا شهرستان لنده تهیه شده بود.

*توریع تعداد 100دست لباس به قیمت 50میلیون تومان در روستای مونه و شهرستان با حمایت شبکه نیکوکاری بین نیازمندان 

همجنین بمناسبت شهادت حضرت علی  50کیلو گرم مرغ بین 20خانواده نیازمند از از محل جمع آوری کمکهای مردمی به گروه جهادی توزیع گردید.

ربانی نژاد  در پایان اظهار داشت : طی ایام الله اخیر و تا کنون حدود 5میلیون تومان بحساب نیازمندان واریز گردیده است.

ایشان افزود : همچنان جهاد ادامه دارد......

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: