« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۵۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
واکنش حجت الاسلام الهی نیا به حادثه تلخ تنگ پیرزال؛
جاده های استان قتلگاه مردم انقلابی و ولایت مدار استان و مردم مظلوم تنگ پیرزال در چند دهه اخیر شذند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،روز پایانی تعطیلات نوروزی در حال سپری شد که خبری تلخ تا اعماق جان‌ها را سوزاند. تنگ پیرزال قتگاه خانمی و قطع‌نخاع دختر جوانی شد تا برای همیشه رهگذران و مسافران او را به‌خاطر بسپارند.

 سقوط یکدستگاه پراید به زیر پُل تنگ پیرزال در روز پایانی تعطیلات نوروزی حادثه ی غم‌انگیز و وحشتناک را رقم زد که طی آن یک مادر جوان که سرپرستی «آرمان» فرزند خُردسالش را برعهده داشت جان خود را از دست داد و همچنین خواهر وی نیز قطع نخاع گردیده است.

ادراه راه یا اداره خون ! آقای استاندار و نمایندگان مجلس جواب این پسر بچه شش ساله را چگونه می دهید ؟!

عصر امروز حجت الاسلام سید محمود الهی نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت شهرستان لنده در مراسم این مادر جوان طی سخنانی از شرایط بسیار تلخ جاده های استان و حوادث پیرامونی آنها به شدت گلایه نمود و از جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان حادثه خیزترین جاده های کشور نام برد.

وی اظهار داشت:جاده های کهگیلویه و بویراحمد قتلگاه مردم انقلابی و ولایت مدار استان و مردم مظلوم تنگ پیرزال در چند دهه اخیر شذند.

حجت الاسلام الهی نیا بیان داشت:دریک نقطه‌ تنگ پیرزال تا کنون چندحادثه تلخ روی داده و این‌بار زن جوانی جان خود را از دست داد در حالی که فرزند6ساله اش بادست شکسته روی تخت بیمارستان تنها به نگهداری او توسط خاله مجردش امیدوار بود که آنهم قطع نخاع گردید!

ایشان با بیان اینکه نمی دانیم بگوییم ادراه راه یا اداره خون با چشمانی گریان خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت :براستی جواب این پسرشش ساله را چگونه می دهید ؟ چطورارامش کنیم؟و چگونه این مصیبتها را فراموش نماییم؟  ازخواب غفلت بیدار شویدتاکی این محرومیت و این مظلومیت به فریادبرسیدابعاداین مصیبت خیلی سنگین و کمرشکن هست!!!!

ادراه راه یا اداره خون ! آقای استاندار و نمایندگان مجلس جواب این پسر بچه شش ساله را چگونه می دهید ؟!

 

 

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۸
ازچرام
|
Netherlands
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
0
1
کاش خدا موحد رو می‌کشت تا کهگیلویه آزاد بشه ورهایی پیدا بکنه از اینهمه ظلم ومحرومیت وتصادف وجاده وخودکشی وبیکاری ها ..ای خدا برای مردم اثبات کن که وجود داری و طوری موحد رو بزن زمین که مردم به اعتقادات هاشون برگردن البته مردم به نظام هم زده شدن چون شورای نگهبان اینهمه ظلم وتخلفات انتخاباتی رو درصندوق ها دیدن وچشم پوشی کردند تااین چنین حمایت کنن از موحد ناکارآمد و.... وخروجی این حمایت هم بشه طفل شش ساله که الان باید مادرش جلو روش جان بده وخاله اش تنها حامی اش هم قطع نخاع بشه .. ای خدا طلم تاکی مگه مردم کهگیلویه بزرگ چه گناهی کردند که این چنین باید بازیچه موحد واستاندار بشن
رشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
0
1
حاج آقا همه روحانیت همه رسانه ها و همه جوانان باید از استاندار بسیار ضعیف و مدیران منصوب نمایندگان ضعیف تر از استاندار باید مطالبه گری کنند و به انها باید بگویند از شرمساری و خجالت بمیرید و ضمن عذر خواهی مردانه استعفا بدهید
رضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
0
0
هیچ مدیری به دلسوزی و کارایی آقای مهندس دردانه ندیدم ای داد بی داد از این جناح بازی ها
پاسخ ها
سام سعید
| United States of America |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
عملکرد جناب دردانه ای ک میفرمایی اظهرمن الشمس هست حالا با وجدان راحت پیش بچه خودش لم بده اورا چ به این طفل معصوم و بی کس
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
0
0
این جاده در زمان حجت الاسلام بزرگواری ملی شد حالا بودجه سالانه کجا میره الله اعلم . حالا استاندار گریه میکنه موحد هم جاده را مال رو مینامد . وااااااای به حال مردم بدبخت که موحد ۲۵ سال اونها را علاف کرده .
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
0
0
تا زمانی که ........ دوران با دست نشانده های بی درایت وبی لیاقت خود از استان دار تا زیر دستانش اداره این استان را به دست گرفته اند با محرومیت کهگیلویه دو چندان باشد
بیهوده نگفته اند کهگیلویه ی بی شفاخو
خدا شر این ظالم را از سر این استان کوتاه کن .نکنه ظلم بیش از این پایدارتر بشه و مردم در دینشان مردد شوند که متاسفانه شده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
0
0
باسلام
دغدغه حجة الاسلام الهی نیا جای تشکر دارد

مسیر تنگ پیرزال به سرفاریاب
یکی از پرترافیک ترین مسیرهای کشور
در ایام نوروز هست
شب حادثه بنده در حال رانندگی در آن جاده بودم
آنچه مشاهده کردم ترافیک چنان سنگین و کند بود که فقط با جاده هراز در شمال قابل قیاس بود،
حال اینکه این مسیر پر پیچ خم با این بار ترافیک سنگین و پلهای فرسوده !!!
چرا ور نگاه مسئولین سالها مغفول و فراموش شده؟؟؟
و هیچ اعتباری برای تعریض جاده و تعویض پلهای آن پیش بینی نمیشود جای سؤال دارد!!!!
از طرفی مدیرکل محترم راهداری بجای عذری از مردم بابت سهل انگاری اداره مربوطه ،
صورت مسئله را پاک کرده و با کم اهمیت تلقی کردن موضوع،
مقصر را « فرعی بودن جاده » معرفی می کند!!!!
باز جای شکر باقی است که آنرا مالرو معرفی نکرد!!!!
اگر فرعی است
این حجم بار ترافیک در این آیام، از آسمان نازل شده؟
این مظلومیت همچنان ادامه دارد!!!!
هم شهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
0
0
وقتی کهگیلویه بزرگ نماینده ای در تراز ملی ندارد وضعیت از این بدتر خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: