« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بحث شیرینی ایام نوروز و زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان موارد را با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان برای واحدهای درجه یک ۱۴۵ هزار تومان و برای واحدهای درجه دو، ۱۱۵ هزار تومان تعیین شده است، توصیه کرد: مردم این محصولات را از قنادی های معتبر خریدرای کنند.

شهروندان گران‌فروشی‌های ماه مبارک رمضان را گزارش دهند

امیر تیمور موسویان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بر اساس تصمیم اعضای این کمیسیون ، نرخ زولبیا و بامیه درجه یک ۱۴۵ هزارتومان و نرخ زولبیا و بامیه درجه دو ۱۱۵ هزارتومان تعیین شد.

وی از اتحادیه واحدهای صنفی خواست نسبت به توزیع و نصب نرخ نامه اعلام شده در صنف شیرینی فروشان اقدام و نظارت کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی، زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان باید به شکل کیفی و بهداشتی تولید و عرضه شود و لازم است مردم این محصولات را از واحدهای تولیدی معتبر خریداری و مصرف کنند.

موسویان از شهروندان استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بحث شیرینی ایام نوروز و زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان موارد را با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: