« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
۳ خبر از فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه؛
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل، کشف بیش از ۲ تن چوب جنگلی قاچاق و کشف کالاهای قاچاق بیش از ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق، کشف بیش از ۲ تن چوب جنگلی قاچاق و کشف کالاهای قاچاق در کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی قضایی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان کهگیلویه به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: در این رابطه راننده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق، کشف بیش از ۲ تن چوب جنگلی قاچاق و کشف کالاهای قاچاق در کهگیلویه

 کشف بیش از دو تن چوب جنگلی قاچاق در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه همچنین از کشف دو تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ سید محمد موسوی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور 2 تن چوب جنگلی قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، تاکید کرد: اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق فضای شهرستان را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق، کشف بیش از ۲ تن چوب جنگلی قاچاق و کشف کالاهای قاچاق در کهگیلویه

 کشف کالای قاچاق در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در خبر دیگری از کشف کالاهای قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی آمیکو در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کلات، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز حین انجام توریست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور دهدشت پاتاوه به یک دستگاه خودروی آمیکو حامل کالای قاچاق مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ سید محمد موسوی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو یک دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچ، یک دستگاه تلویزیون ۷۵ اینچ، یک دستگاه کولر گازی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و یک دستگاه آسیاب برقی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: