« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت 27 کمیته دهه فجر انقلاب در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت؛ حجت‌الاسلام جواد خاضع در شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ در شرایطی به پیروزی رسید که یک ساختار دو قطبی بلوک شرق و غرب  بر دنیا حاکم بود و همه کشور ها تحت سیطره این دو بلوک بودند و هیچ کس نمی‌توانست خارج از دایره شرق و غرب گام بردارد. 

فعالیت 27 کمیته دهه فجر انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد

وی با اشاره به اینکه امام راحل ره احیاگر بزرگ میراث عظیم اسلامی است، افزود: در عصر حاضر و هر چه عزت، افتخار، پیشرفت و استقلال داریم از برکت مجاهدت شهدا است. 

خاضع با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران متمایز ترین انقلاب در دنیا است، عنوان کرد: چون مردمی ترین انقلاب بوده و همواره در تمام صحنه ها مردم نقش اول را ایفا کردند. 

وی با بیان اینکه مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی، ماهیت دینی است، گفت: ماهیتی که نسبت به انقلاب های دیگر متمایز است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به قبل و بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب عملا ما تحت سلطه غرب بودیم و اکنون پشت مرز اسرائیل هستیم.

وی از کارآمدی به عنوان امتیاز دیگر انقلاب اسلامی نام برد و گفت: دشمن  تلاش خود را به کار گرفته تا القا کند که دین نمی‌تواند جامعه را اداره کند. 

حجت‌الاسلام خاضع خاطرنشان کرد: با وجود همه فشار ها، تهدید ها، فتنه ها، محرومیت های قبل از انقلاب و تحریم های شدید ۴۵ سال است که دین جامعه را اداره کرده است.

وی از مسئولان خواستار تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر شد و گفت: این ایام فرصت مناسبی برای اجرای برنامه های آیینی و تبیینی است.

خاضعی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا به سوالات و شبهات مردم پاسخ داده شود، افزود: هر نهادی باید شبهات مربوط به حوزه خودش را رفع کند. 

وی به هر چه باشکوه تر برگزار شدن جشن انقلاب اشاره کرد و گفت: این جشن باید بازتاب دهنده ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و امید آفرین باشد.

حجت الاسلام خاضع انتخابات پیش‌رو رو یادآور شد و بیان کرد: تلاش شود در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات، جشن ها پیوست انتخاباتی داشته باشند.

وی با بیان اینکه طبق تقسیمات کشوری ۲۷ کمیته در ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد، افزود: کمیته های اطلاع رسانی، اصناف و بازاریان، هیئت‌های مذهبی، ایثارگران، دانشجویی، روستایی و عشایری، بانوان، کارگری، فرهنگی و هنری و.. برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در این استان فعالیت می‌کنند.

خاضع شعار دهه فجر امسال را جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن عنوان کرد و گفت: جشن ملی در ۲۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: